Allmänt > Fria diskussioner
Vad kan man förvara i en tre meter lång mjölkkyl från 50-talet?
convallaria:
Jag skulle ha den som barskåp i min restaurant, jag. Hur läckert som helst.
kikarbara:
--- Citat från: convallaria skrivet tor 22 jan 2009 12:56:18 ---Jag skulle ha den som barskåp i min restaurant, jag. Hur läckert som helst.
--- Slut citat ---
Jag behöver egentligen platsen som den står på och skälet till att den inte slängs är för att man bara inte slänger en sådan här pjäs om man har lite hjärta i kroppen. Jag berättade att jag vet att det finns lite retrofik och liknande runt om i landet, och att jag har lovat att kolla upp lite längre fram när jag kommit iordning, om det går att hitta en lämplig intresserad köpare som kan vara intresserad av att köra land och rike runt för att köpa på sig en dylik tingest. Jag har fått för mig, att om man vill ha gammal tidsenlig inredning så växer det liksom inte heller på träd?
Lite längre fram vet jag mer om vad det är den är kopplad till i källaren för det finns något sorts aggregat till den där, om det är freon eller något? Skall sticka in näsan där till helgen och skall verkligen försöka ha med mig huvvet då, och får jag med mig huvvet så kommer det ihåg att ta med kameran.... *suckar lite förtvivlat över mig själv*
convallaria:
Jag ska höra med några som kanske kan vara intresserade.
guygil:
om det ärbelysning i den så använd den till dina samlingar
Vince:
Den här ska bli intressant att se bild på,låter ju hur snygg som helst.jag ångrar fortfarande att jag inte stoppade slängandet av min morfars gamla 50-tals frys,en frigidare tror jag det var,så sanslöst snygg var den.Själv letar jag efter ett 50-tals kylskåp modell klassisk mindre som ska renoveras,byggas om och lackas i candy rött ;D
MVH Micke
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion