Leksaker mm > Leksaker

apropå Barbie, dockan Lili

<< < (2/2)

kikarbara:
Fjoll, var är du??

Fjoll:
Ledsen, men jag kan så oerhört lite om Bild Lilli så mitt svar kan bara bli rena gissningar. Men jag tycker att näsan pekar på att det skulle kunna vara ett Barbiehuvud eftersom de en period hade små uppnäsor. Det är också det enda jag vågar gissa om huvudet. Vad gäller kroppen så kan jag bara säga att en Babiekropp är det med säkerhet inte. Det gjordes clonedockor på både Barbie och Bild Lilli och det är möjligt att det är en sådan också.

kikarbara:

--- Citat från: Fjoll skrivet mån  9 feb 2009 20:05:36 ---Ledsen, men jag kan så oerhört lite om Bild Lilli så mitt svar kan bara bli rena gissningar. Men jag tycker att näsan pekar på att det skulle kunna vara ett Barbiehuvud eftersom de en period hade små uppnäsor. Det är också det enda jag vågar gissa om huvudet. Vad gäller kroppen så kan jag bara säga att en Babiekropp är det med säkerhet inte. Det gjordes clonedockor på både Barbie och Bild Lilli och det är möjligt att det är en sådan också.

--- Slut citat ---

Huffa, jag som trodde att det var mig det var fel på som kände mig så diffus. Det hade varit lättare att utesluta direkt om dockan varit märkt, men storleken stämmer mig veterligen inte med lilli?

Moses, kan du åstadkomma bättre bilder tror du?

Moses:
Jag ska försöka ;), fast utmaningen tar fram kallsvetten....återkommer.

Fjoll:
Eftersom tråden ligger kvar vill jag tillägga för de som ev läser den nu att det definitivt inte är en Lili-docka. Vare sig kropp eller ansikte.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion