Allmänt > Fria diskussioner

En vanlig kille från Ockelbo

<< < (4/8) > >>

Sussieh:

--- Citat från: ada skrivet fre 27 feb 2009 15:51:44 ---Ja jäklar, du Sussieh vinner nog, jag har ännu inte hämtat bilen på verkstan och när jag väl satt mej i den för att köra i ilfart till Ockelbo, är du väl redan framme :)

--- Slut citat ---

Jag väntar in dej, så "gör" vi Ockelbo med omnejd sen...jag tror det finns lite loppisar om vi inte hittar nå spännande ungkarlar..  ::)

engelsson:
Du Ada skulle tro att det redan vimlar av damer ur stockholmssocieteten oppe i Ockelbo.. ;D chansen o gifta sig med en Westling  måste vara högt prioriterat ::) 

ada:

--- Citat från: Sussieh skrivet fre 27 feb 2009 15:57:28 ---Jag väntar in dej, så "gör" vi Ockelbo med omnejd sen...jag tror det finns lite loppisar om vi inte hittar nå spännande ungkarlar..  ::)

--- Slut citat ---

Hinner jag upp? När är jag i Ockelbo om jag kör från Uddevalla nu?  ;)

nisse 8:
Det är Ockelbo vintermarknad i helgen så ni kanske kan göra ett stånd och söka män......så kallat "mansstånd" :o ;D

Sussieh:

--- Citat från: nisse 8 skrivet fre 27 feb 2009 20:09:01 ---Det är Ockelbo vintermarknad i helgen så ni kanske kan göra ett stånd och söka män......så kallat "mansstånd" :o ;D

--- Slut citat ---
Mycket bra idé  ;D Vi ska kanske dra ihop ett gäng singeltjejer och ha "stånd" på sommarmarknaden, så Ada hinner upp  ::) eller hur Nisse, visst tycker Vi att Sörborna ska dra sej uppåt i sommar och upptäcka  alla loppisar och auktioner vi har här på sommaren :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion