Allmänt > Fria diskussioner
En vanlig kille från Ockelbo
nisse 8:
--- Citat från: Sussieh skrivet fre 27 feb 2009 21:55:16 ---Appropå rubriken här så måste det ju va Nisse vi pratar om... ::) "en vanlig kille från Ockelbo" eller "lilla Chicago" som det brukar kallas för... jag menar..så det inte blir ot...
--- Slut citat ---
Ja inte kan det vara Dani......Prinsen, för han VAR en vanlig kille från Ockelbo för många år sen ::)
Seriöst så är han en trevlig prick och jag skulle inte vilja vara i hans ställe även om Vickan bönade på sina bara knän.
ada:
--- Citat från: ada skrivet tor 26 feb 2009 13:45:00 ---Jag vill också ha en. NNNNIIIISSSEEE! När ska du fria? :'(
--- Slut citat ---
Vem annars? Det kan väl inte varit så otydligt det jag skrev? :-*
nisse 8:
--- Citat från: ada skrivet fre 27 feb 2009 22:05:12 ---Vem annars? Det kan väl inte varit så otydligt det jag skrev? :-*
--- Slut citat ---
Snuttan då :-*
nisse 8:
OT, har du fått in nå spännande i butiken Sussi?
Frågar en vanlig "Viking" från Ockelbo ;D
Sussieh:
--- Citat från: nisse 8 skrivet fre 27 feb 2009 22:52:56 ---OT, har du fått in nå spännande i butiken Sussi?
Frågar en vanlig "Viking" från Ockelbo ;D
--- Slut citat ---
Jag vet inte, det är ju syrran som sköter det där. Men jag vet att ölsejdlarna från Reimyre finns inne. Visst köpte du glas som var därifrån? Syster åkte till Thailand igår, så då passade jag på att ta semester idag jag oxå, så jag har stängt idag.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion