Författare Ämne: En vanlig kille från Ockelbo  (läst 14562 gånger)

nisse 8

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
SV: En vanlig kille från Ockelbo
« Svar #30 skrivet: lör 28 feb 2009 17:05:34 »
Jag vet inte, det är ju syrran som sköter det där. Men jag vet att ölsejdlarna från Reimyre finns inne. Visst köpte du glas som var därifrån? Syster åkte till Thailand igår, så då passade jag på att ta semester idag jag oxå, så jag har stängt idag.

Jo 4st Rejmyreglas blev det, typ Whiskeyglas.
Lyllos henne då som kan gotta sig i värmen, ska vi sticka dit vi också Sussi :P

convallaria

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 670
    • Visa profil
SV: En vanlig kille från Ockelbo
« Svar #31 skrivet: lör 28 feb 2009 18:19:31 »
Verkar som du kan lägga ner Ockelboresan, Ada. Di där två har ju redan fått ihop ´et verkare som. Men du, det finns god ost i Ockebo också, inte bara ungkarlar. Och trädgårdsmecka är det med (kanske inte så här års).
Allt går.

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: En vanlig kille från Ockelbo
« Svar #32 skrivet: lör 28 feb 2009 19:08:26 »
Syster åkte till Thailand igår, så då passade jag på att ta semester idag jag oxå, så jag har stängt idag.

Jag kanske tänker fel men jag är mest impad av att ni kan ta semester samtidigt, och stänga. Vilken lyx!! Själv har jag skickat sambon till min barnsecondhand -som inte kan ett jota om barngrejjer- när jag har varit indisponibel själv. (det har dock gått kanonbra varje gång, han har fått god hjälp av kunderna när det har behövts).

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: En vanlig kille från Ockelbo
« Svar #33 skrivet: lör 28 feb 2009 20:02:36 »
Verkar som du kan lägga ner Ockelboresan, Ada. Di där två har ju redan fått ihop ´et verkare som. Men du, det finns god ost i Ockebo också, inte bara ungkarlar. Och trädgårdsmecka är det med (kanske inte så här års).
Jo jag insåg att jag var brädad redan på ett tidigt stadium :) "We still have Paris" (= några underbara kvällar i chatten jag och Nisse :'()

Jag kanske tänker fel men jag är mest impad av att ni kan ta semester samtidigt, och stänga. Vilken lyx!! Själv har jag skickat sambon till min barnsecondhand -som inte kan ett jota om barngrejjer- när jag har varit indisponibel själv. (det har dock gått kanonbra varje gång, han har fått god hjälp av kunderna när det har behövts).
Det tror jag det att hästsvansen går hem hos damerna :)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Sussieh

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 222
    • Visa profil
SV: En vanlig kille från Ockelbo
« Svar #34 skrivet: lör 28 feb 2009 20:56:36 »
Jag kanske tänker fel men jag är mest impad av att ni kan ta semester samtidigt, och stänga. Vilken lyx!! Själv har jag skickat sambon till min barnsecondhand -som inte kan ett jota om barngrejjer- när jag har varit indisponibel själv. (det har dock gått kanonbra varje gång, han har fått god hjälp av kunderna när det har behövts).
Jomenvisst...men det gällde bara idag. :( hade gärna varit ledig ett par veckor jag oxå, känns som det var evigheter sen..och det var det nog oxå..Räknar lite snabbt ut att det är 8 år sen jag hade semester sist  :( Jag får nöja mej med en HEL LÖRDAG OCH SÖNDAG det ni.... ;D

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: En vanlig kille från Ockelbo
« Svar #35 skrivet: sön 1 mar 2009 17:52:41 »
Det tror jag det att hästsvansen går hem hos damerna :)

Jamen du, han tar nog på dig det allra varmaste leendet *skratt*.
Jag hade influensa om det var förra vintern så han fick ta en och en halv vecka, när jag var tillbaka fick jag frågan "är inte han med hästsvansen här idag?". Det dög inte med mig den gången.  ;D