Allmänt > Fria diskussioner
En vanlig kille från Ockelbo
Moses:
Min hanhund och min tik har för ett par veckor sedan parat sig (med mitt tillstånd :o). Tiken förklarade sig fullständigt nöjd med en uppvaktning bestående av öronslickning. Inga ljuva löften eller diamanter, där inte....förspelet var det inte mycket bevänt med, heller.
Flickor, ni har så stora pretantioner ;D
nisse 8:
--- Citat från: ada skrivet tor 26 feb 2009 13:45:00 ---Jag vill också ha en. NNNNIIIISSSEEE! När ska du fria? :'(
--- Slut citat ---
Jag har inga vårkänslor än :'(, "ännu är det vinter".
Kanske blir det "inne" med pojkvän från Ockelbo :P
kikarbara:
--- Citat från: nisse 8 skrivet fre 27 feb 2009 11:03:23 ---Jag har inga vårkänslor än :'(, "ännu är det vinter".
Kanske blir det "inne" med pojkvän från Ockelbo :P
--- Slut citat ---
Jamen jag ser redan ett färdigt koncept framför mig på dokusåpan "Ungkarlarna från Ockelbo - I prinsens spår". Tror jag skall skicka in det till någon av dokusåpekanalerna, tror det kan bli riktigt riktigt roligt faktiskt.
Kan du ge mig lite hintar om typiska ungarlar i ockelbos färdigheter och eventuella krav och liknanden? Finns det gott om er så att urvalet för såparollsinnehavare är bra?
Tycker du att upplägget skall vara en tävling med bortsortering (antingen av ungkarlar eller tävlande meddeltagare, kanske i form av kvinnor) eller skall det mer vara en dokumentär såpa? Jag röstar nästan för sista förslaget första omgången så kan man ha nästa omgång "Ockelboungarlarnas kärleskvandring" där man ex sorterar i kärleksbrev och åker land och rike runt och träffar damer. Är du med Nisse så får du ett ypperligt tillfälle att besöka alla loppisar på vägen...
Nu är det brådis, om jag skall hinna bli först med ett dyligt synopsis tror jag. Ockelbokarlarna kommer att bli heta, sanna mina ord.
ada:
Ja självfallet kommer pojkarna från Ockelbo att bli ännu hetare än de redan är.
Tänk, chansen att vara släkt med kungligheter i nästa led, om man fick fatt i en kusin till Westling blir barnen sysslingar med kommande prinsar och prinsessor!
Fast Nisse behöver inte vara släkt för att vara intressant *flört, flört, kvidevitt*
Moses:
har du Nisse tänkt skaffa pojkvän från Ockelbo? :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion