Allmänt > Fria diskussioner

retrodiskussioner hemma....

<< < (4/5) > >>

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet mån 16 mar 2009 19:02:49 ---Det jag funderar på är om de är av intressant formgivning som folk betalar för, för då kan en vinna-vinna-situation uppstå, han får rätt i att de inte skulle slängas, och ni  säljer och får en massa flis istället för platsbrist

--- Slut citat ---

Tja om man hade haft sån tur så hade det inte gjort något. Men det kan jag väl knappast tänka mig....

convallaria:
Nja, man vet aldrig. Det finns folk som tycker såna där monster är praktiska och sköna....

PS Jag har ett antal mögliga matkällare samt en kamera. Välkomna! ;)

Reggis:
Det låter inbjudande Convallaria, näst intill oemotståndligt. Vad är det för mögel?, det är väl inte mjöldryga för då dyker jag upp som en raket.

Moses:
Mjöldryga, Reggis, var det inte det kvinnor förr i världen använde för att framkalla missfall?  ???

Reggis:
Nej det var det man använde för att förvandlas till häxa och åka till Blåkulla och ha sex med en djävul. Jag skiter i Blåkulla men att träffa en djävul på sex är jag intresserad av. 

Nej det är naturlig syra och det jag skriver om häxa stämmer också. Det var i samband med hallucinationer på grund av att mjöldryga uppstått i säden som kvinnor började erkänna att de varit i Blåkulla och häxprocesserna uppstod.   

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion