Allmänt > Om Retroforum

"STATTESTIK" ???

<< < (4/30) > >>

Anja:
Nej nu får det vara slut med struntpratet! ;D

I alla fall från mig. Min önskan är att RETROFORUM blir ett forum för alla som gillar "retrostilen". (Ada, kan man benämna det så? ???)

ada:
jag la in en citatruta åt dej, så det blir tydligare vem som säger vad (jag har ena vant mej vid dom)

Och varför "stänga av", knappast för gammalt groll utan snarare för att jag tog upp att de kallade sig retroforum ganska nyligen på http://hem.feber.se/feber/tag/Forum som inte ska kritiseras offentligt

BlåbärsPutte:

--- Citat från: Reseda skrivet fre 19 okt 2007 11:54:47 ---Är ju gudskelov portad från PES och får inte ens LÄSA där  ;D ;D

--- Slut citat ---

He he, det är jag med. Inte bara portad. Banned: For ever. Det är min dom.

ada:
Statistiknörden såg att det fanns en hel vecka till att räkna på, dvs nytt forum i SEX veckor, fast här är det synd om PES, mellan 15 o 22 sept 2005, inga nya medlemmar alls, därav flatlinern

Jag får säga att det var en mycket obehaglig historia att förtalas på ett annat forum på det viset, men man får väl betrakta det hela som marknadsföring, ytterligare en hög stapel i besöksstatistiken!

Externa länkningar sköt också i höjden från PES, från 4% till 7% plötsligt igår:

Google 49%
Feber.se  25%
PES 7%
Designlasi.com 7%
osv

ada:
En liten intressant detalj att notera är, att där linjen stiger hastigt uppåt (markerat med ring nedan), vad gäller PES, där har jag lagt ut länken på AP, alla kan ju räkna ut själva att det hade fortsatt sticka uppåt precis som Retros linje med mina marknadsföringsinsatser, men saken är ju den att jag blev portad på AP för att jag marknadsförde -och blev portad på PES OCKSÃ… att det ansågs oetiskt där -ska dom säga som kallar sig "retroforum" plötsligt...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion