Allmänt > Om Retroforum

"STATTESTIK" ???

<< < (8/30) > >>

kas:
 Enkel fråga hur gör man det? Jag kom ju till fel forum, man ska väl inte behöva bränna ut sig även där? Nån som vet? ???

gitzie:
Du måste skicka ett mail till admin där och tala om att du vill bli avregistrerad. Sådant får man inte göra själv ;D

kas:
 Hur går det här då? Ã…ngar det på? Ska vi öka trycket? Vad säger "Big Ada"? ???

ada:
javars, hålla ångan uppe kunde man säga inte skulle skada, så det finns mer och mer nytt som fångar betraktares intresse :)

JJ:
Ja, nog borde väl fler än 3-4 personer kunna bidra med fler bilder, fakta och länkar så att det finns intressanta inlägg att fördjupa sig i!

Jag har tipsat åtminstone fem personer som antingen är väldigt intresserade, inreder i retrostil eller skriver ganska flitigt på andra forum men de har inte ens registrerat sig här. När man frågar dem senare om de har varit inne och tittat så svarar de "Jag tittade in som hastigast men det fanns inte så mycket där jämfört med de andra forumen". Ett sätt att ändra på detta är att sätta igång och skriva! Ingen skall ta detta personligt, men att bara skriva om allt annat utom det som forumet handlar om ger inte så mycket.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion