Författare Ämne: "STATTESTIK" ???  (läst 88084 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #45 skrivet: tis 4 dec 2007 11:52:31 »
Nej, av 100 personer på Retroforum har 61 (60,7) skrivit inlägg så de 58% jag skrev ovan är en gammal siffra, det är det som är skillnaden (av 122 har 74 skrivit inlägg)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kas

  • Gäst
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #46 skrivet: tis 4 dec 2007 12:26:32 »
 Bra då går det åt rätt håll, det lönar sig att påpeka ibland ;)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #47 skrivet: tis 4 dec 2007 23:15:13 »
För att visa på det däringa med posenten, kom jag på att det var ett litet handgrepp bara att visa hur stor del som snackar i procent (alltså samma som "nya medlemmar PES" fast i procent)

Sen roade jag mig med att använda medlemlöpnumren rakt av, 108 nya medlemsnummer har det tickat på i november, men som sagt är det sådär 84, enligt forumet självt. Denna bilden är inte någon vacker prognos.

Och Retro? 61% som sagt, det kontrolleras i medlemslistan, där för övrigt endast 4 är avregistrade (medlemsnumren är 126 = 3% avregistrerade), noll bannlysningar (kvar -har varit 2). PES 10% avregistrade, +en rejäl grupp avstängda/bannlysningar som räknas som medlemmar.

Välkomna till det vänliga forumet!  :-*
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kas

  • Gäst
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #48 skrivet: tis 4 dec 2007 23:21:29 »
 Hallå! ADA, har andra än regade möjlighet att se våran medlemslista? ???
Jag räknade rätt men fel, alltså räknade jag 0 inlägg, det var inte fel, men sen blev det fel på grund av inverterad presentation. Får skylla på att jag är så "stressad" haha! ;D
« Senast ändrad: tis 4 dec 2007 23:28:51 av kas »

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #49 skrivet: tis 4 dec 2007 23:25:37 »
nej man kan väl regga sej  ;)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #50 skrivet: ons 5 dec 2007 00:17:57 »
Jag kollade statistiken nu efter midnatt, har ju inte visat dagsstatistiken som förut, så nu kommer den med en snygg upphämtning efter uppehållet, tack för den vänner!
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

nisse 8

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #51 skrivet: ons 5 dec 2007 00:22:48 »
Det som jag tycker är lite konstigt är att besöken är färre på helgerna, man tycker det ska vara tvärtom, men folk har väl annat för sig på helgen.

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #52 skrivet: ons 5 dec 2007 00:43:05 »
Och det säger du NU efter denna helgen :) Men visst när man tittar på tidigare, så verkar det nästan dippa varje helg (alla veckor är inte med dock)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

stig

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #53 skrivet: tis 11 dec 2007 00:40:27 »
Sen roade jag mig med att använda medlemlöpnumren rakt av, 108 nya medlemsnummer har det tickat på i november, men som sagt är det sådär 84, enligt forumet självt. Denna bilden är inte någon vacker prognos.
Jag tror inte de pratar mindre, jag tror de saltar sin medlemslista med fejkmedlemmar

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #54 skrivet: tis 11 dec 2007 09:39:42 »
Nog för att det skulle förklara varför de stänger av folk som bläddrar bland medlemsnumren, men så illa ska vi väl ändå inte tro att det är. Välkommen till forumet, men försök gärna hitta något konstruktivare att prata om.
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kas

  • Gäst
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #55 skrivet: lör 15 dec 2007 00:03:55 »
 Jag fick mail idag, någon hög person undrade om jag glömt koden, isåfall kunde jag få hjälp att komma igång. Jag har varit in o kollat medlemslistan, men måste skriva nåt skit först för acces. Ligger nog kvar ett tag till om jag kan hjälpa någon! 8)

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #56 skrivet: lör 15 dec 2007 23:21:06 »
Okej ,sk.vänner, jag har med glädje varit delaktig här på forumet med Ada som värdinna, men tydligen har jag missat ,vad jag har förstått idag-----att missnöje finns här på forumet gällande Ada?
Önskar att bli informerad vad som har hänt ,gällande Adas bristande förtroende som ordförande.

kas

  • Gäst
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #57 skrivet: lör 15 dec 2007 23:29:21 »
 Enkelt; Du har missat, "att", vi inte pratar om våran ADA, vi pratar "med" våran ADA, och hon förstår vad "jag" pratar om.
 Skulle du få för dig att nåt är galet, så läs hela tråden från början så anar du våran inlindning! 8) ;)

kas

  • Gäst
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #58 skrivet: tor 27 dec 2007 17:20:47 »
Brummelibrum Ada, får vi nån lägesrapport till Nyår? ???

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: "STATTESTIK" ???
« Svar #59 skrivet: tor 27 dec 2007 17:41:56 »
Självfallet, en stilla frid infann sig över julhelgen, så det blir väl inte nån himlastormande statistik, men det står sej bra annars kan jag säga som prognos
Mitt senaste projekt www.ipnr.se