Allmänt > Om Retroforum
"STATTESTIK" ???
ada:
Nej, av 100 personer på Retroforum har 61 (60,7) skrivit inlägg så de 58% jag skrev ovan är en gammal siffra, det är det som är skillnaden (av 122 har 74 skrivit inlägg)
kas:
Bra då går det åt rätt håll, det lönar sig att påpeka ibland ;)
ada:
För att visa på det däringa med posenten, kom jag på att det var ett litet handgrepp bara att visa hur stor del som snackar i procent (alltså samma som "nya medlemmar PES" fast i procent)
Sen roade jag mig med att använda medlemlöpnumren rakt av, 108 nya medlemsnummer har det tickat på i november, men som sagt är det sådär 84, enligt forumet självt. Denna bilden är inte någon vacker prognos.
Och Retro? 61% som sagt, det kontrolleras i medlemslistan, där för övrigt endast 4 är avregistrade (medlemsnumren är 126 = 3% avregistrerade), noll bannlysningar (kvar -har varit 2). PES 10% avregistrade, +en rejäl grupp avstängda/bannlysningar som räknas som medlemmar.
Välkomna till det vänliga forumet! :-*
kas:
Hallå! ADA, har andra än regade möjlighet att se våran medlemslista? ???
Jag räknade rätt men fel, alltså räknade jag 0 inlägg, det var inte fel, men sen blev det fel på grund av inverterad presentation. Får skylla på att jag är så "stressad" haha! ;D
ada:
nej man kan väl regga sej ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion