Allmänt > Om Retroforum

"STATTESTIK" ???

<< < (11/30) > >>

ada:
Jag kollade statistiken nu efter midnatt, har ju inte visat dagsstatistiken som förut, så nu kommer den med en snygg upphämtning efter uppehållet, tack för den vänner!

nisse 8:
Det som jag tycker är lite konstigt är att besöken är färre på helgerna, man tycker det ska vara tvärtom, men folk har väl annat för sig på helgen.

ada:
Och det säger du NU efter denna helgen :) Men visst när man tittar på tidigare, så verkar det nästan dippa varje helg (alla veckor är inte med dock)

stig:

--- Citat från: ada skrivet tis  4 dec 2007 23:15:13 ---Sen roade jag mig med att använda medlemlöpnumren rakt av, 108 nya medlemsnummer har det tickat på i november, men som sagt är det sådär 84, enligt forumet självt. Denna bilden är inte någon vacker prognos.
--- Slut citat ---
Jag tror inte de pratar mindre, jag tror de saltar sin medlemslista med fejkmedlemmar

ada:
Nog för att det skulle förklara varför de stänger av folk som bläddrar bland medlemsnumren, men så illa ska vi väl ändå inte tro att det är. Välkommen till forumet, men försök gärna hitta något konstruktivare att prata om.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion