Allmänt > Om Retroforum
"STATTESTIK" ???
gitzie:
Jag har samma nick både här och på AP. Är man bara konsekvent tror jag att det respekteras.
ada:
--- Citat från: gitzie skrivet tor 3 jan 2008 12:28:20 ---Jag har samma nick både här och på AP. Är man bara konsekvent tror jag att det respekteras.
--- Slut citat ---
Det beror på om de där, en eller två personförföljarna (jag tror inte de är fler egentligen :)) hyser agg till nicket eller om man har lyckats låta bli att reta upp dem. Noterade att när det var en Miriam(som jag heter på riktigt) som frågade om ett superellipsbord på AP, att hon blev lite sådär lagom påhoppad, sen när hon pratade om att inte ha råd att köpa det, kom det ännu mer pikar, den stackars Miriam undrade nog stort vad hon hade gjort för ont. Eventuellt är detta inte så tydligt för andra än mej, desto tydligare är det ju om Annikki skriver (mitt gamla nick på AP -jag förtydligar för nytillkomna läsare) då tar det hus i helsicke...
Domino:
Jag såg det där du berättar om Ada! Undrade just varför hon blev så ansatt! Men nu förstår jag! Även jag har fått mig en del slängar, men undviker detta nu då jag byter nick hela tiden! Det går inte att ha åsikter som går emot härskarringen på AP, då blir det ett jäkla liv!
gitzie:
Jo då, jag är inte timid utan fräser allt till ibland ;D
ada:
Jag måste bara visa den trevliga fortsättningen på statistiken "unika besök per dag"
(och lägger in unika besök per dag i december i repris, för jämförelsens skull, tänk vad mycket ett par dagar till kan göra i en grafs utseende :))
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion