Allmänt > Om Retroforum
"STATTESTIK" ???
kikarbara:
Med den bakgrundshistorien kan jag förstå att läget är något infekterat, ser dock att flera verkar ha "dubbelmedlemskap" och tror väl att det går att förhålla sig någotsånär neutralt. Kan bara önska att ni gräver ner stridsyxan sinsemellan så småningom och att ni kan komplettera varandra ämnesmässigt, istället för att konkurrera. Mitt första intryck är att ni drar lite åt olika håll.
ada:
Jamen jag har ingen stridsyxa uppe :) betraktar bara utvecklingen som en fluga på väggen (ett forskaruttryck), det är det som är kul också, att kunna visa på hur konkurrensen (som ju inte borde se Retro som konkurrens, de är ju antikforum, inte retroforum...) aggressivt och aktivt totalcensurerar allt länkande, hur PES aggressivt offensivt lägger in "retro" överallt i forumet och går ut och marknadsför sig som retroforum (det fanns fler av ordet "retro" i forumet en tid, de har backat ett steg på det), medan vi bara ÄR ...och växer
Och som sagt går det inte att komma ifrån att såna här siffror gläder
när man läser
--- Citera ---2006-11-03, 17:25
...
Antalet unika besök varje månad ligger numera på 4500-5000, vilket är en fördubbling mot i våras.
...
/Admin
--- Slut citat ---
http://www.precisensan.com/antikforum/showthread.php?t=2359
4500-5000 unika besökare/månad alltså i ett forum som verkat i 15 månader efter att varit 2500 unika besök per månad efter 6-8 månaders verksamhet? Vi har alltså haft 4000 unika besökare per månad "från början"
Prognosen säger att vi uppnår 4500 besökare vår femte månad igång, vilket alltså tog ett år för PES att uppnå.
nisse 8:
Retro är ett välmående forum, det bara pekar uppåt uppåt uppåt uppåt :)
kas:
Det här är intressant, den som lever får se, jag lovar inget bestämt, det ligger framåt, mer säger jag inte, men det kan :o ;)bli en mindre chock inom 3 månader!
nisse 8:
--- Citat från: nisse 8 skrivet lör 19 jan 2008 14:10:07 ---Retro är ett välmående forum, det bara pekar uppåt uppåt uppåt uppåt :)
--- Slut citat ---
Om det nu kan göra det på ett forum.....................alltså peka uppåt ::)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion