Författare Ämne: Retro väska som märks  (läst 3820 gånger)

Magnus

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
Retro väska som märks
« skrivet: fre 20 mar 2009 22:21:29 »
Hittade bifogad väska på en webshop som heter Wohnzimmer. Sticker ut.

www.wohnzimmer.se

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Retro väska som märks
« Svar #1 skrivet: lör 21 mar 2009 09:58:47 »
Eftersom du håller dig till samma sida i varje inlägg så antar jag att det är ditt företag.
Är allt nyproducerat eller finns det autentiskt gammalt också?

Jag letar gardintyger just nu, men vill absolut inte ha nytillverkat. Tapeter har jag dock gott om själv och har just nu beslutsångest.

Magnus

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
SV: Retro väska som märks
« Svar #2 skrivet: mån 23 mar 2009 09:52:59 »
HEJ!

Nej det är inte mitt företag och jag har inget intresse av att de säljer väskor eller tapeter eller annat heller. Om du undrar kan du ju fråga Ada, hon och jag har en liten dirskurs just nu.

Wohnzimmer har, såvitt jag vet, inga begagnade grejer, men en hel del retro/modernt. Söker du använda saker eller gammal surplus får jag tyvärr på denna plats hänvisa dig till www.myrorna.se, eller www.brodetofiskarna.se för några andra vågar jag inte hänvisa till med risk för att åka ut på öronen  :)

OBS! Låter det illa? Inget mot hur det känns. Men, jag är tuff, jag klarar mig nog. 8)

P.S. Om du vill veta var man kan få tag på gamla autentiska gardintyger kan du maila mig på magnus@abse.se så ska jag se vad jag kan göra.

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Retro väska som märks
« Svar #3 skrivet: mån 23 mar 2009 11:14:33 »
HEJ!

Nej det är inte mitt företag och jag har inget intresse av att de säljer väskor eller tapeter eller annat heller. Om du undrar kan du ju fråga Ada, hon och jag har en liten dirskurs just nu.

Wohnzimmer har, såvitt jag vet, inga begagnade grejer, men en hel del retro/modernt. Söker du använda saker eller gammal surplus får jag tyvärr på denna plats hänvisa dig till www.myrorna.se, eller www.brodetofiskarna.se för några andra vågar jag inte hänvisa till med risk för att åka ut på öronen  :)

OBS! Låter det illa? Inget mot hur det känns. Men, jag är tuff, jag klarar mig nog. 8)

P.S. Om du vill veta var man kan få tag på gamla autentiska gardintyger kan du maila mig på magnus@abse.se så ska jag se vad jag kan göra.

Jag söker inte begagnat men gammalt, helst oanvända och osydda tyger. Har du det måntro?

Här åker du inte ut med öronen före i första taget, det kan jag lova dig. :)! Jag mailar dig.