Författare Ämne: Skärtorsdagen kom med....  (läst 2608 gånger)

Moses

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 908
    • Visa profil
Skärtorsdagen kom med....
« skrivet: sön 12 apr 2009 17:42:13 »
fem stycken underbara flatvalpar! En riktigt god fortsättning på påsken till alla retroiter från en utvakad matte! Det är nästan som att ha spädbarn....

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Skärtorsdagen kom med....
« Svar #1 skrivet: sön 12 apr 2009 18:59:28 »
Halledudanedå vad sött!
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

engelsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 601
    • Visa profil
SV: Skärtorsdagen kom med....
« Svar #2 skrivet: sön 12 apr 2009 20:57:18 »
Oooo vad avundsjuk jag blir..i tio sekunder,,sen minns man vad mycket tid de tar de små liven..

gitzie

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 888
    • Visa profil
SV: Skärtorsdagen kom med....
« Svar #3 skrivet: sön 12 apr 2009 22:21:59 »
Grattis!! Vilka små sockertoppar  :) Kan man tänka sig lite bilder efterhand som de växer? Finns inget ljuvligare än småttingar  :)
There is just a slight difference between "hobby" and "mental illness" ;o))

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Skärtorsdagen kom med....
« Svar #4 skrivet: sön 12 apr 2009 23:19:43 »
Oooo vad avundsjuk jag blir..i tio sekunder,,sen minns man vad mycket tid de tar de små liven..

Kan bara hålla med. Vår nya granne har en kull ursöta valpar just nu, men jisses vad jag längtar efter att de skall flytta till sina nya hem. Vi sover precis under valparna/hundarna som nu är sex veckor; deras golv är vårt tak: och så fort det ljusnar så börjar de; det tipptassas och springs, och hoppas och morras och bits och gnälls och gnys, och visst, helt underbara läten på alla andra tider än bitti på morgonen (första ljusstrålarna sätter igång dem). Jag längtar verkligen efter att få sova en hel natt, och jag har inte ens småknytt i mitt eget hus.  :-\ :'( De sista veckorna har varit en prövning måste jag säga. Jag står ut med det mesta UTOM störd nattsömn! (då fungerar jag inte dagtid heller nämligen...)

Varmt GRATTIS till tillökningen, (ändå! =)! ) Moses, de är underbart söta!