Allmänt > Fria diskussioner

Tradera support!

<< < (3/4) > >>

Reggis:
Jag skulle aldrig göra affärer med en som kallar sig för Kim Pop. Sen är det väl det här som du beskriver som är lite grejen med Tradera. Att få möjlighet att få kommunicera med riktigt dumma människor där Traderas service utgör en väsentlig komponent i denna intelligensbefriade soppa.

Själv har jag svårt för dumma människor och då jag har ett hetsigt humör samt ett utpräglat sinne för skämt så undviker jag på grund av detta Tradera. Med skämt menar jag sådant som att ta reda på vem fårskallen är och teckna försäkringar på denne eller shoppa loss ordentligt via postorder i dennes namn. Är det på en adress vilken jag kan nå så brukar jag skicka fram någon manlig bekant att urinera i brevinkastet. Dessa åtgärder leder ingenstans men de är kul att snacka om efteråt.

Fluxe:
He-He!

Tack för rolig läsning Reggis.  ;D

- Nu visste jag dessvärre inte om att människan hette Kim Pop, eller var det Joshua Clausen?!
Detta framgick först då jag hade mailkontakten.  :-\

Att det är ett stolpskott är det ingen tvekan om, och att Tradera "Rätt använt" är en utmärkt handelsplats!
Det som däremot stör mig mest idag, är att supporten på Tradera är så fyrkantiga, jag undrar om de ens kopplar in hjärnan innan de skriver svar?

Exempel: Hur kan man be mig polisanmäla någon, där jag förkunnat att inte människan finns, inte i Sverige iaf... *Hmm*

Kikarbara.

Tack för fler bra och matnyttiga tips, jag ska ta en ny runda med supporten lite längre fram.
Jag har suttit nu ikväll och läst igenom min mailkontakt med dem, och ärligt talat blir jag fortfarande ordentligt upprörd!
Det är så här jag "ser på" dessa stackare som jobbar där:

Jag får återkomma i frågan lite längre fram

/Lasse

convallaria:
Kikis har "tvingat" mig att sälja på tradden, och det har räddat matkontot under vintern. (Tack Kikis!) Men det är  mellan varven jobbigt. När jag säljer framförallt kläder och accessoarer blir jag ofta blåst. Köparen lägger bud och vinner och är sen inte kontaktbar. Första tre gångerna såg jag det som olycksfall i arbetet, men nu är jag rejält less. Senast på en donna (alltid i Tjockhult) som åbäkar sig och frågar en massa saker om ett klädesplagg, lägger högsta budet och sen inte pröjsar, trots tre påminnelser. Och jag har telefonfobi. Tacka vet jag ögonkontakt.

Reggis:
Det du drabbats av är Traderas sociala sida Convallaria, du får träna upp din sociala kompetens och marknadsföringsstrategi. Misstaget är att du berättar för mycket, du skall göra personen nyfiken på varan så att de bara inte kan låta bli att vilja ha den. Dra gärna några historier om vilka välkända personer som har liknande i sin garderob.

Tänk på striptease, Convallaria, du kan inte riva av dig allt på en gång, det skapar ingen nyfikenhet. Nej dra ut på det och svara bara till hälften och mycket otydligt. Gör också diffusa antydningar av olika slag och framför allt förespegla personen ett löfte om framtida succé. Med den här typen av accessoarer blir den intresserade köparen ett riktigt flås på kommande fester.

Så sätt nu igång och träna Convallaria och gör dina kvällsrutiner till en stripshow. Då skall du se att det blir inga köpare som hoppar av. I nedanstående länk får du lite tips på hur det hela går till. Sen är det bara att översätta det till Tradera.

ursula martinez

ada:
Videon är intressant för hon är så sällsynt osensuell trots sammanhanget, så det inte direkt känns anstötligt. Men får se om det funkar i längden att ha den liggande i forumet.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion