Hej!För snart 1 år sedan fick jag ett negativt omdöme på Tradera...
Att jag tar upp frågan i denna tråd beror mest på, att jag är nyfiken på om det finns andra som varit med om något liknande?!
Här följer en förklaring till mitt Negativa Omdöme: Otroligt, men sant!
Jag bjöd på en auktion, objektet var en stegräknare som jag också vann. Slutpriset var mycket fördelaktigt, så jag kände lycka för vinsten!
Döm om min förvåning när säljaren vägrar kontakta mig, och i stället ger mig ett
Negativt omdöme…Jag blev givetvis Heligt förbannad! Jag har gjort över 400 affärer på Tradera under 5 år, alla med perfekta omdömen!
Jag kontaktar säljaren, som efter mycket â€om och men†skickar varan till mig, och Lovar att ta bort det negativa omdömet! När jag äntligen får varan, visar det sig att den är trasig!
Övrigt att notera!Det som visar sig vara en Trasig stegräknare vann jag för 41 kronor.
Säljaren tog 44 kronor i frakt, när räknaren som inte är stor, äntligen anlände visade det sig att frakten var 11 kronor, en blåsning till på 33 kronor!
Jag ringer säljaren, men inget svar, jag mailar, inget svar! Jag skriver till säljaren, men får brevet i retur, då inte någon finns på adressen…
Jag kollar med Skatteverket, människan finns inte i Sverige!
Jag kontaktar Tradera, och efter 6 (SEX) försök att få bort omdömet har jag gett upp, personen som inte existerar har vunnit!
- Under 7 månader Kämpade jag med denna skit!!!Traderas support har agerat som de
VÄRSTA TOMTAR jag någonsin träffat på, det är bara att gratulera, mygel verkar löna sig på Tradera! *Suck*
Solidcocca som säljaren kallade sig är dessutom Avstängd sedan länge, och har idel negativa omdömen,
det spelar ingen roll tycker Traderasupporten…>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Länk: http://www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=1625666>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Vad säger ni andra om detta? 
/Lasse
P.S. Jag har använt sökmotorn, men inte hittat något om Tradera supporten. D.S.