Jag har inte bilen kvar och inte ett minsta lilla hörn på en bild så det blir nog svårt, jag sålde bilen 1,5 år senare med vad jag då tyckte stor vinst........24000kr och upptäkte 0.5 år senare att jag skänkt bort bilen.
Som jag sa tidigare i denna tråd så letar jag bil SERIÖST och kan tänka mig att köpa en till Chevell SS Cab -69 
*skratt*
Jag missförstod helt och hållet, jag trodde du hade köpt bilen Nu i dagarna.... ber om ursäkt för min korta tankeverksamhet.
Jisses, det var ingen rolig försäljning, inte kul när man i efterhand insett att man inte riktigt vetat vad man sålt även om man går med vinst.
En bekant har haft en riktigt fin-bil stående nerplockad i alla alla år. Han har renoverat och renoverat men aldrig riktigt kommit till skott och blivit färdig, och ja, jag överdriver inte om jag säger att det har tagit 25 år. Men jag kan väl bara gratulera honom, med tanke på prisutvecklingen och det jättejobb han trots allt har gjort (karossen är helt perfekt och avlyft) så den bilen har varit världens bästa sparbössa under alla år. Han gav inte många rullande kronor när det begav sig, men idag lär han nog få ett par hundra tusen för den nästan vare sig han plockar ihop den eller ej. (det är en riktig kultbil kan jag väl säga).