Glas > Svenskt glas
Gullaskruf - Randi
JJ:
Kul att se att "ansjovisburken" även finns i rött. Jag har bara sett den i ofärgat förut.
convallaria:
--- Citat från: JJ skrivet fre 26 okt 2007 06:32:07 ---Kul att se att "ansjovisburken" även finns i rött. Jag har bara sett den i ofärgat förut.
--- Slut citat ---
Ja, jag blev glad när jag fann den. Den är faktiskt det senaste tillskottet. Hittade på loppis för två veckor sen för det facila priset av 15:-. Tackar, tackar.
JJ:
I Lördags köpte jag ett stort ovalt fat i serien, 39 x 32 cm för 25 kr. Jag har inte sett något så stort förut!
Tyvärr kan jag inte lägga in någon bild eftersom när jag kom hem med fatet så hade det varit inbrott i min lägenhet och bl a digitalkameran blev stulen! Helt otroligt att de ville ha en sådan gammal och dålig kamera, men nu får jag ta och försöka skaffa en bättre så småningom...
gitzie:
Fy sjutton för tjuvar >:( Stökade de runt och tog mycket saker för dig? Vi hade inbrott i en liten sommarstuga för länge sedan och jag minns att det kändes obehagligt att någon hade varit och rört runt bland våra privata saker.
Wanja:
Nää, JJ, fy f-n! Jag tycker det är jobbigt när folk snattar i butiken, men i hemmet är det ju sju resor värre :( Blev du av med några av dina godbitar? I så fall, lägg ut en lista här samt maila till alla handlare i Göteborgstrakten! Lider med dig!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion