Författare Ämne: Tadaa! Medlemsnr 1000!  (läst 3093 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Tadaa! Medlemsnr 1000!
« skrivet: tis 19 maj 2009 23:50:01 »
Ni vet klassikern att man kliver in genom varuhusets pardörrar och det börjar regna konfetti och blåses fanfar.

Det gjorde det nu när Anna Hoj blev medlem! Medlemsnumret är nämligen 1000*

GRATTIS!
Jag har tänkt på saken en tid och kommit fram till att medlem nr 1000 ska få:


Jag hade dem till mina glöggkoppar från Gullaskruf, men nu har jag sju såna skedar till som jag kom över för en tia, så jag har tänkt att denna färdigt inslagna present kunde vara en kul grej att ge bort

Om det passar dej Anna? Du blir kontaktad av mej och jag ber om adressen
(som jag såklart behåller för mej själv) och postar.


*glappet till vad det står längst ner är medlemsantalet är en bit, dels kan man avsluta sitt medlemsskap själv, dels är det en knippe automatiska inlägg med reklam, härstamning Filippinerna jag shar stängt av. Annars slängs ingen ut från detta vänliga forum :)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Tadaa! Medlemsnr 1000!
« Svar #1 skrivet: ons 20 maj 2009 08:59:25 »
Tjusigt! Klappar och hurrar allt jag kan!! :)

Jemmifer

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
SV: Tadaa! Medlemsnr 1000!
« Svar #2 skrivet: ons 20 maj 2009 16:11:25 »
Slänger konfetti på Anna och hurrar glatt!

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Tadaa! Medlemsnr 1000!
« Svar #3 skrivet: mån 8 jun 2009 09:59:31 »
Tro inte på Ada Anna. Hon kommer att utnyttja din adress till fullo. Snart kommer du att få en massa varor levererade som du inte beställt, så är det jämt. Ada är nämligen en extrem shopaholic och platsbrist på grund av begränsad boyta hindrar henne från att shoppa. Då hon är en korsning mellan en finska och en knäppgök så gör hon som göken, dumpar varorna hemma hos dig.

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Tadaa! Medlemsnr 1000!
« Svar #4 skrivet: mån 8 jun 2009 10:21:59 »
Tro inte på Ada Anna. Hon kommer att utnyttja din adress till fullo. Snart kommer du att få en massa varor levererade som du inte beställt, så är det jämt. Ada är nämligen en extrem shopaholic och platsbrist på grund av begränsad boyta hindrar henne från att shoppa. Då hon är en korsning mellan en finska och en knäppgök så gör hon som göken, dumpar varorna hemma hos dig.
;D en sanning med modifikation, jag har ordnat plats precis genom att sälja av t ex en extra soffa (bakom den stod ett par ouppackade kassar från loppis, de mesta av det är också sålt) och få ihop till sonens studentkostym. Fick visseligen mindre sittplats, men mer plats för kalasgäster trots allt på köpet.

Anna har faktiskt inte hört av sig, trots upprepade mejl från mej. Det kanske betyder att hon inte gick på det här att jag dumpar prylar :) Vet inte om jag ska försöka kontakta henne igen.
Mitt senaste projekt www.ipnr.se