Författare Ämne: Myrorna Trollhättan  (läst 5608 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Myrorna Trollhättan
« skrivet: tor 13 aug 2009 22:29:55 »
Jag har idag besökt Myrorna vid torget i Trollhättan, och får nog säga att de inte riktigt lyckas med urvalet, eller så var det kasst just för tillfället för min smak bara

Kläder finns det gott om, mindre med prylar och möbler (när jag tänker efter fanns där ett femtiotalsbord som tilltalade mej :) och när jag tänker efter lite till stod där t ex ett set av denna sortens skål från Trelleborgs glasbruk, på ett fat i samma stil, 250 kr st


De hade klätt skyltdockor i skolflickslooken och jag tyckte mest det såg kinky ut, så jag undrade enna vad frälsningsarmén höll på med... (jag vet att det är mangastil också, men det funkade inte riktigt för mej det där)

Uppgifter i skrivande stund:
Kungsgatan 49  
461 30 Trollhättan
Tel: 0520-169 93  
Fax: 0520-169 94  
ec241@myrorna.se
 
ÖPPETTIDER:
mån-fre 10-18
lör 10-15

Kolla aktuella upppgifter här (ifall de ändrar öppetttider osv)
http://www.myrorna.se/butiker/241.htm
« Senast ändrad: tor 13 aug 2009 22:53:33 av ada »
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Myrorna Trollhättan
« Svar #1 skrivet: tis 8 sep 2009 15:57:25 »
Myrorna och Frälsis har väl alltid varit lite kinky Ada så varför bli förvånad. Tänk på att frivilligt klä sig i uniform, bara det. Varför tror du dom gör det? Det är för att ägna sig åt kinky sex naturligtvis. Där dom kan kommendera varandra, marschera och ha sig. Nej den här Myranbutiken i Trollhättan har bara kommit ut. Nu väntar vi på att övriga Myranbutiker skall göra detsamma.

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Myrorna Trollhättan
« Svar #2 skrivet: tis 8 sep 2009 16:50:24 »
Du har nog rätt, flickorna i de korta skolflickskjolarna kan jag föreställa mig i ett större sammanhang i ett rollspel med en smiskande präst i långrock. Eller nåväl, en frälsisuniform kan väl också funka :)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Myrorna Trollhättan
« Svar #3 skrivet: tis 8 sep 2009 16:59:50 »
Du har nog rätt, flickorna i de korta skolflickskjolarna kan jag föreställa mig i ett större sammanhang i ett rollspel med en smiskande präst i långrock. Eller nåväl, en frälsisuniform kan väl också funka :)

Under marschtakt dessutom? Hör ni trombonen ni med?  :D

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Myrorna Trollhättan
« Svar #4 skrivet: tis 8 sep 2009 21:32:34 »
Ja hör trombonen, hur den blåser: "Närmare dig oh Gud, närmare dig oh store Gud".