Författare Ämne: Irriterad på snåla inredningstillverkare!  (läst 2456 gånger)

sibylla

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
Irriterad på snåla inredningstillverkare!
« skrivet: fre 14 aug 2009 14:20:20 »
Irriterad på snåla tillverkare!

Jag och min fru letar just nu efter nya blandare till både kök och badrum. Efter en tid framför nätet och mycket surfande då vi inte känner till alla märken och eftersom vi önskar att få hem lite inspirationskataloger, vill jag bara tipsa om en hemsida (www.inredningskataloger.se ) som jag tycker var jättebra.

Har hittat flera nya märken och jag kan beställa en mängd kataloger från olika tillverkare från en sida. Trist bara att vissa tillverkare envisas med att bara skicka PDF kataloger!

PDF kataloger på 100-200 sidor blir väldigt dyrt att skriva ut och det är inte alla gånger man har datorn med sig i sovrummet. Har ringt runt direkt till tillverkarna men man säger att man inte har råd. Inte konstigt att IKEA säljer mer än alla andra tillsammans.

Glad över hemsidan: www.inredningskataloger.se

Irriterad på nåla tillverkare som sedan vill att man skall köpa blandare för 4-6000 kr/st i butik men som ändå inte kan bjussa på en tryckt katalog.


/K


Gila

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 313
    • Visa profil
SV: Irriterad på snåla inredningstillverkare!
« Svar #1 skrivet: lör 15 aug 2009 12:11:49 »
Men inte behöver du väl skriva ut hela pdf katalogen...det går ju faktiskt att kolla på datorn.

sibylla

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
SV: Irriterad på snåla inredningstillverkare!
« Svar #2 skrivet: mån 17 aug 2009 10:55:42 »
Men inte behöver du väl skriva ut hela pdf katalogen...det går ju faktiskt att kolla på datorn.
Jo förvisso sant. Men det är lättare att få inspiration genom att bläddra i kataloger, speciellt om man behöver gå runt i hemmet för att jämföra, kolla och så vidare. :)

Mvh