Länkarkiv > Länkar
Ny loppissajt - http://loppiskartan.se
Wanja:
Rickard, är det bara loppisannonser du vill ha in eller är vi som har butik också välkomna?
baskillen:
Ni med butik är också varmt välkomna. Jag borde kanske lägga till en ny kategori för det? Eller går det också under loppis? Vad tycker du? Något förslag på kategori? Jag funderade på att lägga in Second Hand och Antik & Kuriosa som två nya kategorier, men vet inte om det vore helt okej.
Vad tycker ni som läser detta?
/Rickard
baskillen:
Nu har jag lagt till lite ny funktionalitet också. Man kan nu spara sina favoritloppisar och sen visa dem på sin personliga sida.
Vad säger ni om detta? Är det användbart?
/Rickard
kikarbara:
--- Citat från: baskillen skrivet tis 18 aug 2009 22:04:52 ---Ni med butik är också varmt välkomna. Jag borde kanske lägga till en ny kategori för det? Eller går det också under loppis? Vad tycker du? Något förslag på kategori? Jag funderade på att lägga in Second Hand och Antik & Kuriosa som två nya kategorier, men vet inte om det vore helt okej.
Vad tycker ni som läser detta?
/Rickard
--- Slut citat ---
Det handlar om nyanser på något sätt, såväl loppis, secondhand, och antik; det är prislappen som skiljer för det mesta? Jag tror ju att den som går på loppis ofta är intresserad av antik, retro och kuriosa och vice versa, den som söker i antikhandeln går gärna på loppis också. Så jag tycker absolut att det vore intressant med olika kategorier och få med hela spektrat? För mig går loppmarknad och secondhand på ett ut, det är ungefär det samma, prismässigt i varje fall? Medan vintage och retrobutiker tillika antikaffärer utmärker sig med högre priser och förhoppningsvis högre krav på design och tillverkare eller stil.
Tallen:
Jag passade på att lägga in alla ställen jag kom på i Falun-trakten... ;D
http://www.loppiskartan.se/locations/search?location_type_id=&radius=10&address=falun&start_date=&end_date=&header=
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion