Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Loppisar

Ankis loppis o nostalgi, Eskilstuna, Öppettider??

(1/2) > >>

sanakan:
Hej, hittade några blogginlägg som handlade om Ankis Loppis o Nostalgi i Eskilstuna, och hittade också info på denna sida:
http://www.zerozero.se/anki/frames/bilder1.html

Men jag undrar, är det någon som vet öppettiderna såhär under hösten? Jag vill besöka Eskilstuna någon helg, troligen senare i oktober.

TonyR:
Hej, vet inte exakt hur hon har öppet framöver, men mitt tips är att ringa henne på numret som fanns på sidan du länkade till!

sanakan:
Hej och tack, jo jag har tänkt på att ringa, men problemet är att jag inte vet när jag kan åka till Eskilstuna (bor i stockholm), men samtidigt vill jag styra mitt besök efter hur hon har öppet.... Så jag får väl försöka fråga "hur har du öppet under hösthelgerna i oktober?", hmm.

kikarbara:

--- Citat från: sanakan skrivet mån 31 aug 2009 18:44:35 ---Hej och tack, jo jag har tänkt på att ringa, men problemet är att jag inte vet när jag kan åka till Eskilstuna (bor i stockholm), men samtidigt vill jag styra mitt besök efter hur hon har öppet.... Så jag får väl försöka fråga "hur har du öppet under hösthelgerna i oktober?", hmm.

--- Slut citat ---
Men allvarligt talat? Öppettider brukar i allmänhet vara statiska, möjligtvis med variation sommar/vinter, men ring och hör efter öppettiderna, sen kan du förklara att du förmodligen skall dit i okt? Antar att de som svarar där har större koll på öppettider än någon annan?

sanakan:
Det är väldigt många loppisar / antikbodar som har mycket oregelbundna öppettider, vissa öppnar bara när man ringer, och så vidare. Ville bara fråga här först, men uppenbarligen fungerar det bättre att ringa, jag ringer när jag vet mer om när jag kan åka.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion