Porslin & Keramik > Övrigt och okänt ursprung
vad är detta för serie? namn?
Gila:
Såna här otrevliga privata meddelanden får jag från jetstar för att jag kommenterat denna tråd:
Du har just fått ett privat meddelande från jetstar på Retroforum.
OBS! Kom ihåg att detta bara är en underrättelse - svara inte på detta e-post-meddelande.
Meddelandet han/hon skickade var:
far åt helvete lägg dig inte i kitch fjant
Wanja:
Hon/han kanske bara hade vaknat på fel sida, ingenting att ta åt sig av :) Lite tråkigt bara eftersom tonen alltid är god här på Retroforum - det är ju därför vi trivs så bra!
engelsson:
Fy så obehagligt för dig Gila..såna meddelanden hör ju som tur e inte till vanligheterna här
kikarbara:
Nu känner jag mig mobbad. Jag har ju också kommenterat här, varför får inte jag något inbox? ;)
Fast ärligt talat, Gila, så hade jag nog reagerat på ditt inlägg med om jag hade tyckt att jag hade blivit felfördelad efter ett par inlägg som ny på forumet. För vad tillför ditt svar i sakfråga? Helt onödigt egentligen eftersom du egentligen bara visar en översittarattityd och inget annat (enligt mitt menande). Det som har gått överstyr här är tonen överlag mellan ts och ada, det behöver vi andra inte bidra till att försvåra, de klarar nog den biten själva.
Gila:
Tyck vad du vill. Arg kan man absolut bli. Men att be någon dra åt helvete och göra påhopp anser jag vara omoget och mycket lågt och otrevligt!! Särskilt att personen ifråga är så feg att den skickar personliga pm och påhopp!!! Är det sånt beteende man ska tolerera?! Aldrig! >:(
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion