Porslin & Keramik > Övrigt och okänt ursprung

vad är detta för serie? namn?

<< < (5/6) > >>

ada:
Nu finns det inte mycket mer att göra Kikis då Jetstar fått en vänlig upplysning om att man inte lägger samma fråga på två ställen i forumet, jag tar bort dubletten, Jetstar lägger ut den igen, jag svarar på frågan om vad det är för porslin och tar bort den nya dubletten igen och förklarar, och vi ser i tråden vad som händer på det, medlemmar får okvädningsord i pm för att de lägger sig i.

Det har varit en snäll, hjälpsam och välkomnande attityd väldigt långt i denna fråga.

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet tor  8 okt 2009 16:36:11 ---Nu finns det inte mycket mer att göra Kikis då Jetstar fått en vänlig upplysning om att man inte lägger samma fråga på två ställen i forumet, jag tar bort dubletten, Jetstar lägger ut den igen, jag svarar på frågan om vad det är för porslin och tar bort den nya dubletten igen och förklarar, och vi ser i tråden vad som händer på det, medlemmar får okvädningsord i pm för att de lägger sig i.

Det har varit en snäll, hjälpsam och välkomnande attityd väldigt långt i denna fråga.

--- Slut citat ---

Man kangöra på två sätt. Antingen så hittar man försvaret för sig själv, eller så går man tillbaka; "var tusan fanns triggern? Finns det något jag kunde gjort å annat sätt? Eller vad menade jag egenligen i förhållande till hur det blev?"
Det är bara en tanke.

Wanja:
Jag tror at det hela bara handlar om att tonen faller bort till viss del i skrift, jetstar tog åt sig och gick till angrepp. Vet inte om det är så mycket att orda om egentligen, detta var ju verkligen ett undantagsfall då inläggen alltid annars hålls på en trevlig nivå. Jag tycker vi släpper det hela och är glada för alla positiva inlägg! Njut av solen, kikarbara :)

kikarbara:

--- Citat från: Wanja skrivet tor  8 okt 2009 17:14:26 ---Njut av solen, kikarbara :)

--- Slut citat ---

SOLEN? Jag vill bara meddela att här REGNAR det!  >:(

;)

ada:

--- Citat från: kikarbara skrivet tor  8 okt 2009 17:29:09 ---SOLEN? Jag vill bara meddela att här REGNAR det!  >:(

;)

--- Slut citat ---
Vad jag kan se så är det bara du som mulnat :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion