Porslin & Keramik > Övrigt och okänt ursprung

vad är detta för serie? namn?

<< < (2/6) > >>

ada:
Fast du är fel ute att gå emot mej, admin på forumet, och lägga in en borttagen fråga en gång till. Men då jag antar att du inte vet hur saker och ting fungerar tar jag bara bort frågan vänligt en gång till. Om du inte vet om det är Rörstrand, är det "okänt ursprung".

Inga dubbla frågor på forumet, någonsin, är det förstått?

jetstar:

--- Citat från: ada skrivet lör  3 okt 2009 22:01:58 ---Fast du är fel ute att gå emot mej, admin på forumet, och lägga in en borttagen fråga en gång till. Men då jag antar att du inte vet hur saker och ting fungerar tar jag bara bort frågan vänligt en gång till. Om du inte vet om det är Rörstrand, är det "okänt ursprung".

Inga dubbla frågor på forumet, någonsin, är det förstått?

--- Slut citat ---

LARVIGT!
det kanske kan hända att nån som kollar svenskt porslin vet vad det är ellerhur! och exakt hur skapar det förrvirring!???vad menar du med inte vet hur saker fungerar?? antyder du att jag är mindre begåvad eller!? är såå trött på alla minibossar och låtsas chefer på alla forum som inte har nåt viktigare att göra än att leta små fel som folk skriver och "mästra" folk som inte är lika bessatt av aktuellt ämne! hallå! det är ett forum vad spelar det för roll om man frågar samma under två kategorier.......jag lägger upp frågan vänligt en gång till sen s....r jag fullständigt i om du bannar mig eller inte är inte på något sätt en förlust för mig att inte komma in på ditt "kitch" forum..... är det förstått CHEFEN!?

Gila:
Detta blev ju verkligen larvigt med senaste inlägget. Förvänta dig inga svar. Pinsamt.

Wanja:
Hej, jetstar! Det tycks ha blivit lite missförstånd här, det var tråkigt! Jag vill bara säga att en av anledningarna till att inte lägga in dubletter av inlägg är att det helt enkelt tar upp plats. Sedan tror jag inte att Ada är ute efter att mästra eller bossa över någon, det är bara det att man som admin måste rensa ibland (dessutom fick du ju en länk till en sida att söka vidare på). Jag har varit med på detta forum i ett par år och tycker att tonen är god i 99,9% av fallen till skillnad från vissa andra forum där man mästrar och klagar på småsaker. Jag hoppas att du tar dig tid att läsa andra inlägg här på Retroforum för att se den goda stämning som råder :)
Lycka till med koppen!

kikarbara:

--- Citat från: jetstar skrivet sön  4 okt 2009 12:06:27 ---
LARVIGT!
det kanske kan hända att nån som kollar svenskt porslin vet vad det är ellerhur! och exakt hur skapar det förrvirring!???vad menar du med inte vet hur saker fungerar?? antyder du att jag är mindre begåvad eller!? är såå trött på alla minibossar och låtsas chefer på alla forum som inte har nåt viktigare att göra än att leta små fel som folk skriver och "mästra" folk som inte är lika bessatt av aktuellt ämne! hallå! det är ett forum vad spelar det för roll om man frågar samma under två kategorier.......jag lägger upp frågan vänligt en gång till sen s....r jag fullständigt i om du bannar mig eller inte är inte på något sätt en förlust för mig att inte komma in på ditt "kitch" forum..... är det förstått CHEFEN!?

--- Slut citat ---

Jag vågar svara för många av oss som läder här regelbundet, vi klickar oss in på "visa olästa inlägg sen ditt senaste besök" när vi går in, för att inte missa nya inlägg, helt enkelt för att vi redan har läst allt som kommit in tidigare, åtminstone ämnen som är av intresse. Därmed tror jag inte att det behövs två likatydande inlägg i olika kategorier. Det JAG beklagar i ditt inlägg ovan är att du inte bara kritersera CHEFEN eller hennes forum, utan tvärtom faktiskt alla som bidrar till inläggen, det är du dem/oss du avfärdar som "kitch". Iofs, inte mig jättemycket emot, jag gillar kitch, men jag tycker att du är direkt oförskämd mot alla dem som verkligen egnagerar sig i att få en god nivå både på inläggen samt på det de visar upp!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion