Leksaker mm > Leksaker
Anjas dockhus
nisse 8:
Avsaknaden av leksaker när vi var liten är nog anledningen till att vi drar på oss en massa samlarprylar nu när vi är vuxn............äldre ::)
Moses:
Jag har aldrig haft ett dockskåp, mina söner har heller inga haft, det är på något sätt för pilligt för mig. Jag lekte indianer och vita med byns pojkar, tills jag någon gång i 12-13-årsåldern inte dög längre....för att plötsligt att par år senare duga igen...fast då som ett annat slags squaw..
Men dockskåp, var det. Utan att alls vara insatt i detaljer, har jag förstått att det i dockskåpsvärlden är skillnad på möbler och möbler, precis som i det riktiga livet. Jag har en oöppnad förpackning med dockskåpsmöbler, men misstänker att det kan vara importvara. Sådana är väl inget att ha?
änglautanskor:
Anja, förstår att din barndom var jobbig,så många i dina kläder har hamnat i ett vuxenträsk med hysteriska köp av barbiedockor på Tradera, med diverse kläder , skor mm.
Så många andra barn som ej fick köpa barbie, har idag inhandlat små hundar som tröst för sin olyckliga barndom.Det är däför så många små hundar får skämmas över sina töntiga kläder som deras ägarinnor ivrigt virkar och stickar.
Reseda:
JAG fick minsann framleva hela min barn/ungdom utan Barbie. DET har satt sina spår minsann ;D
De här Bratz-dockorna tycker jag är vederstyggliga och vägrar att köpa. Har även lyckats få Lilla Ä att tycka att de är fula.
nisse 8:
--- Citat från: Reseda skrivet mån 10 dec 2007 22:46:58 ---JAG fick minsann framleva hela min barn/ungdom utan Barbie. DET har satt sina spår minsann ;D
De här Bratz-dockorna tycker jag är vederstyggliga och vägrar att köpa. Har även lyckats få Lilla Ä att tycka att de är fula.
--- Slut citat ---
Finns hur många sorter som helst av Barbieplagiat som inte kommer i närheten av kvaliteten på Barbie, en sort heter Minx och ser väldigt epiga ut :o
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion