Författare Ämne: Snart kommer Tomten, hurra!!!!  (läst 3843 gånger)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Snart kommer Tomten, hurra!!!!
« skrivet: ons 16 dec 2009 09:43:33 »

”Ja nu är det nära”, tänkte hon. Det är bara drygt en vecka tills julafton, suck. Har hon varit en snäll flicka? Kommer hon att få några julklappar, det är sådana tankar som far genom hennes huvud nu när vi närmar oss julafton.

Kommer tomten att straffa henne och ge henne smisk på baken, ”ohh Gud va skönt”, tänker hon. En riktig risbastu på skinkorna, det skulle sitta fint. Hon förtjänar det efter att ha varit så stygg. Bland annat tänker hon på alla stackars handlare som hon lurat av godsaker under året. Hon tänker framför allt på det där fånet som hon mer eller mindre förförde så att han blev så tossig att han inte visste ut eller in, det var inte snällt av henne. Dessutom ångrar hon sig inte. Detta måste kvalificera henne för en risbastu av Tomten.

För säkerhets skull kommer hon att ha eget ris hemma om tomten skulle glömma sitt. Hon kommer också att lägga fram handlovar så att tomten kan sätta fast henne i sängstolparna. Sen kan han dra upp kjolen och dra ner trosorna utan att hon kan göra något motstånd. Hon är helt utlämnad till Tomtens nycker. Där ligger hon med stjärten bar mens Tomten tar hennes ris och ger henne pisk på den nakna stjärten, åhh vad hon längtar.

Smack, smack tomten lyfter riset och  låter det träffa hennes nakna bak tills den blir alldeles rosenröd. Ã…hh vad gör tomten nu? Jo han ger henne några daskar med sin öppna hand. Hon förtjänar detta, hon är en mycket stygg flicka och stygga flickor skall ha pisk.

Nu säger Tomten: ”Vill du ha mer pisk eller ber du om förlåtelse för alla de oförrätter  du gjort under året? Hon svarar: ”Piska ut det onda ur min kropp snälla Tomten, låt riset träffa mina nakna skinkor tills jag skriker: Nåd Tomten, nåd.”  Men oj, nu händer något, vad gör Tomten nu?  Ja det tänker jag inte berätta utan låt er fantasi flöda fritt.

Wanja

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 029
  • Knåpar vidare med min butik i Stockholm
    • Visa profil
    • Wanjas Vardagsrum
SV: Snart kommer Tomten, hurra!!!!
« Svar #1 skrivet: ons 16 dec 2009 15:19:51 »
Reggis, det måste vara dig de tänkte på när de skapade ordlistan/stavningskontrollen i Ericssons HTC-mobiler, där ett av orden som föreslås är tomteporr! Kan faktiskt inte tänka mig att någon annan än du skulle ha användning av det ordet :)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Snart kommer Tomten, hurra!!!!
« Svar #2 skrivet: ons 16 dec 2009 17:12:40 »
Det där var väl att ta i. Inte håller jag på med tomteporr inte. Hela situationen med tomten är ju lite kinky med en person som klär ut sig i skägg och frågar om du varit snäll och om så får du en belöning.

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Snart kommer Tomten, hurra!!!!
« Svar #3 skrivet: ons 16 dec 2009 18:20:43 »
Det där var väl att ta i. Inte håller jag på med tomteporr inte. Hela situationen med tomten är ju lite kinky med en person som klär ut sig i skägg och frågar om du varit snäll och om så får du en belöning.
*asg*