Allmänt > Fria diskussioner
Min ängel fryser!
Reggis:
Hon är en snöängel som skall sitta i snö. Titta så söt hon är inbäddad i sin snöskrud.
Reggis:
Nu är ängeln helt översnöad där hon sitter på balkongen. Jag tror hon trivs.
kikarbara:
Jag är glad och jag är dessutom gladare än någonsin att jag lyckades att förmå dig att erbjuda ängel-pängel lite varmare dryck, än just Coca-cola och inte minst för att det var coca-cola. Jag har sjäv varit storkonsument av denna vara och jag har nu dyrt och heligt och offentligt igårkväll på rådhuspladsen i köbenhavn lovat att aldrig smaka en dropp igen.
Jag ber nu dig Reggis att höja handen och att uttala detta högt:
"I, [name], with respect for crimes against people and the planet, from this day forward, for the rest of my living days will never, ever, drink Coca-Cola again until the Coca-Cola company ceases and entirely stops stealing the water from communities in India and stops union-busting in Colombia and ceases and desists entirely from relentless and absurd greenwashing like a 'bottle of hope."
http://www.treehugger.com/files/2009/12/letters-from-copenhage-never-ever-drink-coca-cola-again.php
Reggis:
Nej men jag dricker Freewaycola lighy och inte Coca Cola. Tycker den är godare. Kommer jag aldrig att sluta med. Du talar till en person som druckit Cola till frukost sen hon var 5 år. Min salig far var en stor Coca Cola fantast så vi hade alltid backar med Cola hemma.
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet ons 16 dec 2009 22:01:19 ---Nej men jag dricker Freewaycola lighy och inte Coca Cola. Tycker den är godare. Kommer jag aldrig att sluta med. Du talar till en person som druckit Cola till frukost sen hon var 5 år. Min salig far var en stor Coca Cola fantast så vi hade alltid backar med Cola hemma.
--- Slut citat ---
Jag har är coca-cola-fantast och storkonsument, men går över till freeway-cola jag med som absolut är ett smakvärdigt alternativ till storsäljarna. En lidl-produkt men jag hittar inget om tillverkare?? Men alla produkter från coca-cola bannlyses här, misstänker dock att pepsi inte är något alternativ det heller...i det här avseendet.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion