Allmänt > Om Retroforum
Välkommen till Retroforum!
TonyR:
hehe, ja lite frestad blev jag nog =) Såg att det hade gått en på tradera för 100 pix, vilket låter väldigt billigt. Eller?
melker:
Jätte tack förinnudan samt ett nytt forum för "våra" intressen...
//Melker ;)
kina_p:
Hej o tack för inbjudan!
Finns oxå på PES som flera andra här. Mitt/mina intressen ligger nog mest ibland 50-70 tals smycken. Allra helst Palmberg och brons, då. Fast även silver typ Palmberg, Alton eller både och :D
Iofs gillar jag mycket olika pryttlar och samlar på en del (antagligen för mycket) glas, grisar, smycken som sagt, ja allt som jag tycker är vackert...
brodertuck:
Hej och tack för inbjudan!
Har kollat runt lite här nu och jag tror att det här forumet kan passa mej riktigt bra.
PES i all ära, men mycket flaskor/glas blir det, och det är väl inte mitt huvudintresse om man säjer så.
Men jag tror att de båda forumen kan komplettera varandra ganska bra.
Vad är jag då intresserad av? Keramik tycker jag är spännande, framförallt svensk men även en del dansk,
kan inte så mycket än men jag lär mig från diverse forum och internet i övrigt.
Retro och nostalgiprylar är ju kul det med, grejerna man minns från 60- och 70-talet
Samla på något ska man ju göra också, i mitt fall är det ugglor i alla möjliga material och former.
Får räcka så med presentationen av mej, har ju varit med på PES ett tag så en del kanske känner igen mitt nick.
// Brodertuck
Reseda:
Tack för inbjudan till forumet. Hoppas det kommer att bli välbesökt och ROLIGT
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion