Teknik & mekanik > Fordon
Snyggaste bilen?
brodertuck:
På semestern så råkade våra vägar korsas av Essex Austin Seven Club's Viking Tour.
Den här lilla budbilen tycker jag var otroligt charmig.
kikarbara:
--- Citat från: brodertuck skrivet ons 20 aug 2008 23:26:48 ---På semestern så råkade våra vägar korsas av Essex Austin Seven Club's Viking Tour.
Den här lilla budbilen tycker jag var otroligt charmig.
--- Slut citat ---
Den var verkligen hur söt som helst!!
Lee:
--- Citat från: kikarbara skrivet ons 20 aug 2008 23:12:08 ---Men asså, någon fördel skall hon vill ha när hennes far och bröder råkar vara raggarpack hela högen liksom? Tänk vad hon har fått stå ut under årens lopp.. alla tråkiga cruisingar och annat de envisas med att dra runt henne på, stackarn.
--- Slut citat ---
Vadå fuskit. Jag skulle vara överlycklig =)
kikarbara:
--- Citat från: Lee skrivet ons 20 aug 2008 23:10:12 ---Fusk. Har aldrig fått några fordon av mina föräldrar och dessutom håller de sig till lite halvnya bilar. Inga snygga alls =)
Gamla moppar är snygga... Själv får jag nöja mig med att smygfota snygga bilar =)
--- Slut citat ---
Förrästen, min son köpte sin egen första bil. Då var han 14. Det blev denna här:
Tyvärr sålde han den när det var dags att skaffa amerikanare och jag tycker nog att jag var lite dum i hela huvudet som inte slog till och köpte den själv... men det är lätt att ångra sig i efterhand.
kikarbara:
--- Citat från: Lee skrivet ons 20 aug 2008 23:31:16 ---Vadå fuskit. Jag skulle vara överlycklig =)
--- Slut citat ---
Hm, det kanske hon också är innerst inne, det är bara det att hon inte säger det högt. Särskilt inte i sällskap av sina äldre bröder... det är nog där skon klämmer? ;D ;D ;D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion