Allmänt > Fria diskussioner
Jag kom att tänka på...
JJ:
Här är våran admin väldigt aktiv, klart mest aktiv av alla. Men på ett liknande forum (som börjar på A) kommer deras admin in bara någon gång då och då och meddelar viktiga saker angående forumet. Kan det vara så att hon skriver där under ett annat nick? Har ni några funderingar? Inte kan det väl vara...?
ada:
vart vill du komma egentligen? *ler stort*
att det är jag som heter "admin" även annanstans? nej, du spekulerar i vad jag kan heta där?
men det vet du väl att halva comhemnätet är spärrat i min hemstad mot att skriva där? :) -för säkerhets skull, och så intressant är det inte att jag söker upp ett oskyddat trådlöst nät och skriver, eller gör några andra åtgärder för att kunna skriva
nej du menar om admin där har ett annat nick?
(om diskussionen håller en trevlig ton kan ni väl spekulera med denna admins medgivande)
brodertuck:
Jag tror att JJ menar att på detta forumet är ada/admin med i diskussionen, men på forumet som börjar på A så skriver ingen med nicket admin mer än vid vissa tillfällen. Troligtvis deltar väl även admin för forumet som börjar på A i diskussionen, men under ett annat namn, frågan är då under vilket nick döljer sig deras admin?
JJ:
--- Citat från: brodertuck skrivet tor 1 nov 2007 23:28:11 ---Jag tror att JJ menar att på detta forumet är ada/admin med i diskussionen, men på forumet som börjar på A så skriver ingen med nicket admin mer än vid vissa tillfällen. Troligtvis deltar väl även admin för forumet som börjar på A i diskussionen, men under ett annat namn, frågan är då under vilket nick döljer sig deras admin?
--- Slut citat ---
Exakt så menade jag.
TonyR:
--- Citat från: ada skrivet tor 1 nov 2007 23:18:18 ---men det vet du väl att halva comhemnätet är spärrat i min hemstad mot att skriva där? :) -för säkerhets skull, och så intressant är det inte att jag söker upp ett oskyddat trådlöst nät och skriver, eller gör några andra åtgärder för att kunna skriva
--- Slut citat ---
Jag undrar varför denna åtgärd från det andra forumet? Och varför har admin där spärrat namn, t.ex. precisensan.com? Det känns ju som att de är rädda att bli av med besökare till sitt forum... Personligen hänger jag på alla tre forum rätt konstant, och tycker att de kompletterar varandra rätt bra. Däremot så har detta forum bäst inriktning enligt mig =)
Dessutom så tycker jag det är såå töntigt att folk på forumet som börjar på A inte vill hjälpa till om man vill sälja nåt, utan bara om man verkligen ääälskar sitt objekt man undrar över. Själv så säljer jag på tradera för att kunna köpa grejer jag samlar på, och för att då och då göra mig en liten hacka. På retroforum är det betydligt trevligare ton, men det kanske beror på att de andra bittert hänger kvar på sitt antikforum. Fine, låt dom hänga där och sura :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion