Teknik & mekanik > Fordon
Fulaste bilen
brodertuck:
Japp. Det är kvinnligt att tänka så. Om kvinnor bestämde skulle bilaffärerna se ut så här.
ada:
--- Citat från: L-G skrivet mån 5 nov 2007 08:30:56 --- ;D ;D ;D Har du ingen bild på din racer ADA??? ::) ;D ;D ;D
Eller bild förresten....jag menar ljudfil....tänker på stängningsljudet av passagerardörren...... :o
Michael Jacksons "Thriller" är för amatörer !!!
;D ;D ;D
--- Slut citat ---
det blev mer än en ljudfil, en thriller ;D, håll till godo, den är lite spooky filmen ;D
http://www.retroforum.se/xxx/thriller.wmv
convallaria:
--- Citat från: brodertuck skrivet mån 5 nov 2007 21:20:08 ---Nu får du nog putsa glasögonen convallaria. Jaguar Mk i kategorin fulaste bilen ???
--- Slut citat ---
Nämen det var ju bara för att föregående bild var så ful som jag var tvungen att lägga in en motvikt på en riktigt snygg bil ju! :-)
brodertuck:
Då förstår jag, trodde du fått ett anfall av sinnesförvirring. De gamla Jaguarerna är läckra.
convallaria:
Ja, de är finast, vill verkligen ha en sån när jag blir rik, min nuvarande bil är ingen skönhetsupplevelse, men ok, en trogen Volvo 850. En riktigt ful bil har jag sett, men den är ny och ser ut som en BIGPack glasslåda där den kör runt och jag vet inte vad den heter., nåt Renaultskåp, tror jag.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion