Teknik & mekanik > Fordon
Fulaste bilen
kas:
Jo, man håller den så att den blir torr, då är hålet inte neråt...Sen vrider man sakta tills man känner eller ser vätskan, eller är fräck och värmer med en tändare eller liknande, hursomhelst racet är ju redan förlorat för alla kan ju inte en sådan otur! :o
brodertuck:
Tändaren är det effektivaste, under förutsättning att det är mässingsflottörer förståss, indikerar hålet och tömmer på bensin på en gång.
I just det här fallet var racet inte förlorat, två av tre försök räknades, så det var lönt att reparera.
Verkar som du inte är borta när det gäller att skruva kas, är det på hobbynivå eller yrkesmässigt? Tävlat något?
För min del höll jag på med rally, som kartläsare och mekaniker, men det är snart 20 år sen.
kas:
Tyvärr aldrig haft råd med sånt när jag var ung, jag hade säkert blivit toppelitoppförare på mc om man hade haft en bra ekonomi då! Jag åker ifrån dom flesta på landsväg även idag fyller snart 70! Vad beror de på, jo, man måste ha god uppsikt och köra med framförhållning och så klart min medfödda motorik +talang...Vi får se hur länge jag lever? Jag brukar bränna till Ö-vik på knappt 3 timmar ca: 40 mil, på natten såklart då, med Ducati 998. Väl mött på vägen... ;D
Har du varit och tjuvkikat på dragspel nu igen? ???
brodertuck:
Det är inte du som är "Ghostrider" då? ;D Sett den här från Gävle, på en skoter?
http://www.youtube.com/watch?v=QPveBZ6SekE
Man ska väl inte glorifiera sånt här, men i lönndom kan jag tycka att det är lite ball 8)
Nej, jag har INTE tjyvkikat på dragspelen, hur kan du tro det?
nisse 8:
Pssttt............jag tycker också det va ballt 8) att inte jag har hört om detta tilltag som bor så nära :o
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion