Allmänt > Fria diskussioner

Till minne av Ian / Reseda

<< < (3/7) > >>

Kicki:
Hej Ada!

Tusen och åter tusen tack! <3

Reggis:
Jag gör som Anja och kopierar i stort sett den text jag skrev på Antikprat.

Detta är trist, förbaskat trist helt enkelt. Att inte längre få läsa hennes insiktsfulla inlägg om, inte bara prylar, utan även om hur det har varit Sverige och paralleller till dagens samhälle. Ian var en av de mest allmänbildade personer jag har haft nöjet att ha kontakt med. Fast det jag uppskattade mest hos Ian var hennes vidsynthet. Hon var en av de få personer som det, trots åsiktsskillnader, gick att föra en vettig diskussion med.

Det här känns extra trist därför att hon var en person som både engagerade sig och brydde sig inte bara om andra människor utan även om samhället i stort. Hennes engagemang i kyrkan, motorföreningar och annat visar på en människa med ett stort och gott hjärta. En person med ett så stort och gott hjärta kommer att finnas kvar i våra tankar så länge vi lever.

Mina tankar går nu till hennes närmaste och framför allt till hennes barnbarn Ida. Jag är ledsen.

Kicki:
Ada: Nu har jag skrivit ut alla 83 sidorna... roligt att läsa hehe

Undrar just vart min råa humor kommer ifrån ::)

Mamma... jag saknar dig så oerhört mycket! :'(

Nisse:
Hedras den som hedras bör, våra tankar är med anhöriga och vänner.

Alltid sorgligt när någon när och kär lämnar en.   :'(

Ps. Man behöver inte känna någon personligen för att visa medkänsla, för bortgång drabbar oss alla förr eller senare och förenar oss därför.

Anja:

--- Citat från: Kicki skrivet tor 11 mar 2010 12:43:51 ---Ada: Nu har jag skrivit ut alla 83 sidorna... roligt att läsa hehe

Undrar just vart min råa humor kommer ifrån ::)

Mamma... jag saknar dig så oerhört mycket! :'(

--- Slut citat ---
Jag har sagt det förut, men jag säger det igen, Ida får du låsa in när hon närmar sig 14-års ålder till hon är 21. För att undvika en hel skrälldus med killar utanför dörren, vill säga! Domherren var Ians fågel... Nu grät jag en skvätt igen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion