Musikinstrument och retro musik > Retro musik

Classic Disco never dies...

(1/2) > >>

Nisse:
Kolla in movsen... looken 8) :o ;D Kult så det förslår...

finsk Disco dans

nilit55:
Häftigt! Blev riktigt snyggt när det äntligen blev musik. Och jag som har dansat så mycket disco (trodde jag) och hade ingen aning om att det skulle gå till sådär! :o

ada:
Vi har allt haft framme denna video förut, movsen vid 3.10-3.30 är fascinerande :)

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet ons  3 mar 2010 22:39:14 ---Vi har allt haft framme denna video förut, movsen vid 3.10-3.30 är fascinerande :)

--- Slut citat ---
Voivoi så heta. Tror jag får instruera den finska neanderthalaren här hemma att praktisera denna video så det blir lite romantik innanför väggarna här  ;D ;D ;D

Men ärligt, finns det verkligen någon som dansat såhär? Nog har jag dansat disco men det här känns lite obekant, tack och lov! (bortsett från videon som jag minns att vi haft uppe förr).

Nisse:
 :D Rackarns såhär har jag stått år in och ut i ungdomen, turligt att en resa till afrika tog mej vidare  ;D i utvecklingen. De vackra negresserna på det lokala discot på orten jag bodde visade mej att även jag hade höftleder som kunde synkroniseras med hjärnan och alla andra kroppsdelar... MmMmMm en spännade och rolig tid. Men intressena förändras med åren... jo jag gillar att dansa och gå långa promenader men jag gör det nästan aldrig numer  :-\

Jag håller tummarna för dej kikarbara  ;) Good luck! (kanske ser er i "Let´s Dance" snart då!)  ::)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion