Allmänt > Fria diskussioner
Shabby chic och annan off topic i tegeltråden
ada:
En liten OT (off topic) får det bli med anledning av "Krama varandra i trafiken"
Nöjesmassakern 1
Nu fick jag äntligen svar på hur jag ska göra med rattmuffen
nilit55:
--- Citat från: ada skrivet fre 12 mar 2010 19:51:00 ---En liten OT (off topic) får det bli med anledning av "Krama varandra i trafiken"
Nöjesmassakern 1
Nu fick jag äntligen svar på hur jag ska göra med rattmuffen
--- Slut citat ---
Hm, hm, jag borde väl fortsätta vara anonym här men läget blev för frestande att länka till min dikt om rattmuffen:
http://www.argus.nu/medlem.php?Aktion=Presentation&Medlem=bertha&TextID=20060516
Det var där på Argus jag "bodde" innan jag fann alla härliga retrosidor.
Och allt detta apropå tegel... När ska trådägaren protestera tro? :o
kikarbara:
--- Citat från: nilit55 skrivet fre 12 mar 2010 21:07:45 ---Och allt detta apropå tegel... När ska trådägaren protestera tro? :o
--- Slut citat ---
Ja fy på oss. Vicket forum, till och med forumägaren ot:ar =)!
Fast lita å Ada. När det går överstyr lyfter hon ut det och gör en egen tråd av det.
Nisse:
--- Citat från: nilit55 skrivet fre 12 mar 2010 21:07:45 ---Hm, hm, jag borde väl fortsätta vara anonym här men läget blev för frestande att länka till min dikt om rattmuffen:
http://www.argus.nu/medlem.php?Aktion=Presentation&Medlem=bertha&TextID=20060516
Det var där på Argus jag "bodde" innan jag fann alla härliga retrosidor.
Och allt detta apropå tegel... När ska trådägaren protestera tro? :o
--- Slut citat ---
;D God damn ni tejjer har inte bara skinn på ratten utan även på näsan OCH munläder :D (...och muffar) ;) Tripple and touch(e) *haha*
Klarar ni denna också "Chabba" ...the hut, den störste av dom alla *fnissar*...Ada det är nog dags du lyfter ur allt härifrån snart
Må kraften vara med er!!!
Nilit55 va du ä nuftig, verkligen en orddiggare av rang ;)
nilit55:
--- Citat från: Nisse skrivet tis 16 mar 2010 19:55:52 --- ;D God damn ni tejjer har inte bara skinn på ratten utan även på näsan OCH munläder :D (...och muffar) ;) Tripple and touch(e) *haha*
Klarar ni denna också "Chabba" ...the hut, den störste av dom alla *fnissar*...Ada det är nog dags du lyfter ur allt härifrån snart
Må kraften vara med er!!!
Nilit55 va du ä nuftig, verkligen en orddiggare av rang ;)
--- Slut citat ---
Tack! Allt detta goda behöver jag just nu mer än någonsin! Tror ej jag ska gå in på anledningen och förstöra tråden (mer? ;-)) dock. Men tack! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion