Allmänt > Fria diskussioner

Bästa retromiljöerna i filmer?

<< < (6/7) > >>

ada:

--- Citat från: SlimsPunktSe skrivet tis 27 apr 2010 18:31:21 ---Kan vara jag som har enkel smak, men såväl miljö som musik är ju i mina ögon och öron fulländat i O Brother Where Art Thou!

--- Slut citat ---
En av mina favoritfilmer

Gila:

--- Citat från: prydnomannen skrivet ons 31 mar 2010 02:01:25 ---Så finns Mad Men, även om det inte är en film

--- Slut citat ---

Den serien vill jag rekommendera å det varmaste!! Har precis sett klart första säsongen...

Gila:

--- Citat från: ada skrivet tis 30 mar 2010 01:39:02 ---Jag tyckte den var helt underbar, läng karavan av exakt likadana volvo pv med bullig husvagn efter...

--- Slut citat ---

För er som gillar Du levande är det lilla julafton imorgon, lördag 8 maj då den sänds på Svt. Dokumentär i kväll var det om Roy Andersson. Finns säkert på svt.play.se för den som missade.

ada:

--- Citat från: Gila skrivet fre  7 maj 2010 22:25:21 ---För er som gillar Du levande är det lilla julafton imorgon, lördag 8 maj då den sänds på Svt. Dokumentär i kväll var det om Roy Andersson. Finns säkert på svt.play.se för den som missade.

--- Slut citat ---
Jag hänvisade till dokumentären men anledning av eames-fåtöljerna som Bergman la beslag på en eller två av, som Roy sitter i 39 minuter in i dokumentären, länk i tråden http://www.retroforum.se/index.php/topic,572.msg26483.html#msg26483

semlan:
Det gjorde Bergman helt rätt i, men så var han ett geni oxå! ;D
Världens skönaste fåtölj!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion