Allmänt > Om Retroforum
100 000 sidvisningar!
ada:
Vi har alldeles för en stund sedan passerat 100 000 sidvisningar, inte så illa pinkat för en uppkomling i forumbranchen!
brodertuck:
Tyvärr verkar det som de flesta som hittar hit bara är läskunniga och inte skrivkunniga.
Det händer inte mycket på en dag. Har man hittat hit betyder det väl att det finns ett visst intresse i alla fall.
Kom igen och skriv nått så det blir lite rulle på det hela! Bidra med en rolig historia, gissa på bilen i den här tråden http://www.retroforum.se/index.php/topic,341.0.html, eller bara pladdra på lite under fria diskussioner.
änglautanskor:
Hej jag har massor med frågor och inlägg , men inte lätt att veta var jag ska skriva??
Jag saknar en guide som hjälper mig till rätt ställe med mina frågor?
Känner att detta forum vänder sig till Ada med vänner,men kan naturligtvis ha fel eftersom Ada alltid varit hjälpsam med mina inlägg.
Men jag måste känna samma som flera andra,eftersom det är så himla tyst här på forumet.
brodertuck:
Så svårt kan det väl inte vara att hitta en lämplig kategori för sina frågor,eller?
Och skulle en fråga hamna fel så hjälper nog Ada till att flytta den till rätt ställe.
Hur menar du med en guide för att hjälpa dej rätt? Räcker det inte med ämnesrubrikerna?
Jag tycker det mesta går att få in under de rubriker som finns,
och skulle det finnas önskemål om nya kategorier så är inte Ada omöjlig med det heller.
Det viktigaste är att skriva, vad händer annars när alla har läst allt och det inte kommer in något nytt?
convallaria:
--- Citat från: brodertuck skrivet sön 4 nov 2007 18:59:45 ---Bidra med en rolig historia, gissa på bilen eller bara pladdra på lite under fria diskussioner.
--- Slut citat ---
De roliga historierna har verkligen glatt mig som inga kan: jag har t o m fått bli lite stjärna här hemma, när gamla mamma kan berätta saker som får de andra att rågarva - sist den om kulturskillnader i intima ställlningar! Om bilar kan jag skvatt intet - så det är svårt att gissa - däremot skulle jag gäran vilja att fler gissade på senaste dukningen! Nu har JAG i alla falla pladdrat lite! ;-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion