Författare Ämne: Slims.se - "Det var bättre förr"  (läst 3124 gånger)

SlimsPunktSe

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 112
  • Driver onlinebutiken Slims.se och ÄLSKAR prylar!
    • Visa profil
    • Slims.se - Det var bättre förr!
Slims.se - "Det var bättre förr"
« skrivet: ons 31 mar 2010 14:30:02 »
Sommaren 2009 startade jag mitt företag Slims.se - "Det var bättre förr".
Målet med butiken var att skicka vidare mitt största intresse, prylar som knyter an till rockabilly, country, tatueringar, custom, bilar, 50-tal... ja, helt enkelt "den gamla goda tiden". Klassiker som udda grejer är vad jag gillar mest och bäst och försöker hela tiden att erbjuda kul och udda prylar till såväl hem som bil men även sånt man kan ha på kroppen. Den enda jag inte har något större intresse av är kläder och än så länge väljer jag att inte köpa eller sälja några sådana.
Sidan är ständigt under förändring och utbudet är inte enormt... sakta men säkert börjar det nog ändå likna en onlinebutik för den som har ett gott öga för kul prylar!
Det var bättre förr, det har jag alltid sagt.

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Slims.se - "Det var bättre förr"
« Svar #1 skrivet: ons 31 mar 2010 14:40:57 »
Jag var just inne och tittade på sidan. Kanske var det en tillfällighet men sidan var väldigt långsam för mig! Det tog lång tid innan länkarna till kategorierna fungerade.

SlimsPunktSe

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 112
  • Driver onlinebutiken Slims.se och ÄLSKAR prylar!
    • Visa profil
    • Slims.se - Det var bättre förr!
SV: Slims.se - "Det var bättre förr"
« Svar #2 skrivet: ons 31 mar 2010 14:44:17 »
Har haft en hel del problem med webhotellet och nyare versioner av InternetExplorer är inte helt glad i kodningen... jag hoppas på att webhotellet ska bli lite mer stabilt och att jag inom en snar framtid även kan få rätt på kodningen så att alla webläsare skall tycka om den!  :)
Det var bättre förr, det har jag alltid sagt.