Allmänt > Fria diskussioner
Kungslig förening
Reggis:
Även katolska kyrkan har engagerat sig. Påven låter hälsa: "Hade ni haft celibat som krav för att få vara kung så hade det här problemet aldrig uppstått". Det är faktiskt något att tänka på tycker jag. Då löser sig det här med kungafrågan automatiskt.
Britta:
Jak årkar inte mer, säjer Slivia. Jak är så trött alltihåppa.
Du får inte köpa mer Aftonpladdet sa jag till Cal Gystav,
jag vill inte lesa om skiten.
kikarbara:
--- Citat från: prydnomannen skrivet fre 23 apr 2010 00:12:18 ---Njej det är en offentlig historia numera, CG tvingas agera mer eller mindre formellt.
Antingen är det kört för Jonas, eller så säger sig kungen tro på att tösen i Ã…re bara vill ha uppmärksamhet och allt fortsätter som vanligt, det beror nog en hel del på minsta prinsessan hur kungen tacklar det hela. Om hon inte vill ha kvar honom så kan knappast kungen tro på Jonas.
Om det anses ohållbart att släta över det hela så är det bye bye Jonas oavsett vad Madde tycker.
--- Slut citat ---
Jag har en hund. Skall han ha en partner så väljer jag vem det skall vara. Och hur det skall gå till. Och när. Och om han skall ha flera. Och om hans partner får lov att hålla sig med andra partners. Kungen håller sig visst också med husdjur... alla andra föräldrar som har barn kan nöja sig med att se på när de väljer att leva sina liv.
Ytterligare ett bevis på att kungahuset är förlegat.
Britta:
En sorgens och förbannelsens dag på Drottningholm.
prydnomannen:
Drottningholm vid frukostbordet..
Kongen kongen, de moste taga sluut på den har soppan...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion