Allmänt > Fria diskussioner

Julen närmar sig med stormsteg

<< < (9/11) > >>

Fjoll:
Jag har bakat kakor!!! Det är stort för att vara mig. Eftersom jag är en anhängare av sekten "traditionerärtillförattbrytas" kan det bli lite diskussioner så här kring jul. Smått Norénskt faktiskt. Resten av mina närstående är alltså inte av samma uppfattning. Nåväl, jag har ju skrivit det tidigare, då jag är en både timid och vän kvinna så finner jag mig i julfirandet, åtminstone till viss del. Gör en av de få kaksorter jag kan (se recept), den där (jä***) stoppade kalkonen, laxen och skinkan. Sen får det räcka. Tur som en tok har jag också, min man älskar att laga mat och jag tycker om att äta den!

änglautanskor:
Till Fjoll! du verkar vara så himla mysig och snäll , om du bakar kakor till mig så kan jag äta upp dom , om jag gillar dina kakor så betalar jag kostnaderna , men bara om det är avdragsgillt!!

Kram från mig!!

ada:

--- Citat från: Anja skrivet lör 15 dec 2007 18:41:16 ---Jag drömmer om en VIT jul...
--- Slut citat ---
men du, det är ju bara att låta bli snapsen till sillen och glöggen mm, så blir julen vit, hehe ;D

Fjoll:
Klart jag bakar kakor till Dig! Frågan är bara hur de ska levereras, jitterbuggare är nämligen av det skörare slaget. Goda vet jag att de är och kostnaderna kan jag fakturera som arbetsskor, typ. Förhoppningsvis avdragsgillt. Blir det bra så?

Reseda:
Jitterbuggar MUMS!!!

Nu håller mina tomtar på att få nya kläder. Andra kanske tycker det är synd, men jagvill inte ha patina (lort) på mina tomtar. De får sitt julbad i diskmaskinen och fräschas sedan upp med hobbyfärg.

Hur som helst, så är det ju JAG som ska trivas med tomtarna  :o

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion