Allmänt > Om Retroforum

Förbättringsförslag välkomnas!

<< < (3/12) > >>

kas:
 Man ska inte "ha för sig", bättre veta! Lägg in spelet under (inte finska spel)...Titta hur jag fotat och är det svart, ha vit bakgrund och tvärtom...Försök att undvika blänkblink i linsen, ska gå...Finns det ett nr på framsidan ,skriv det + vikten...Finns något register på baksidan, så skriv, det syns ju inte på frontbild...(gammalt spel)...Nånting ska jag nog kunna skriva, nu är det upp till DIG!!!MVH ;)

ada:
Ada flyttar Änglas beskrivning som följde här till ett eget ämne under Finska dragspel.

http://www.retroforum.se/index.php?topic=401.0

kas:
 Sitter här och funderar på att uttrycka mig, ska man skriva lägg in under,(kan missförstås att lägga sig under), eller lägg in på xxx (betyder kanske lägga sig på), osv. det är ju svårt när man inte känner motparten... ;D

ada:
Kommer osökt att tänka på anställningsintrevjun jag satt på, och mannen som beskrev sitt företag sa "Vi ligger i marknadssegmentet med de riktigt stora företagen, och det är just dem vi vill ligga med" en sk freudiansk felsägning kan man tro, när jag satt där uppsnofsad för intervjun :)

kas:
 Självfallet ska man lägga in ett/en bild under därför lämplig "rubrik", men det blev så konstigt med Angel, man kunde tro att hon skrattade åt nån sexuell anspelning, men å andra sidan så lättar det upp lite om man har "humor"... ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion