Allmänt > Om Retroforum
Förbättringsförslag välkomnas!
kikarbara:
--- Citat från: Chicaboom skrivet fre 4 jan 2008 11:28:44 ---Hade det inte varit kul att utöka finska dragspel till retro musikinstrument i allmänhet? Själv lever jag med en man som samlar på 60-talsgitarrer och även om jag inte spelar själv tycker jag att de är väldigt intressanta rent designmässigt. :)
Sen hade jag älskat en kategori om retro-kläder då det är vad mitt samlande i första hand handlar om, fast det är kanske bara jag som är intresserad av sånt?
--- Slut citat ---
Vinkar högt så du ser mig, nej, det är inte bara du som är intresserad av sådant!! Det enda jag nog egentligen samlar på mig för egen del är väl egentligen postorderkataloger, inte minst för att kunna datera kläderna som kommer in, varav mycket är sextiotal.
kikarbara:
Jag skulle vilja föreslå en kategori under samma som leksaker, nämligen barnvagnar.
Då kanske vi kan få fram lurv ur gömmorna, har allt sett att hon smyger runt här... Och så noterade jag just att swinghunny ochså hittat hit... (du måste vara en bra bit över 100 vagnar nu, sh?) Vinkar till Tamate med!
Chicaboom:
--- Citat från: JJ skrivet fre 4 jan 2008 14:39:08 ---Det finns ju textilier som kategori. Kläder, mattor och gardiner - de borde väl kunna samsas där?
--- Slut citat ---
Ja fast textilkategorin ligger under möbler och inredningsdetaljer så det kan ju bli lite knasigt.... ;) Men visst borde det egentligen vara knutet till textilkategorin på nåt sätt.
Kul att fler verkar intresserade av sånt. :)
Frippe i skafferiet:
Hade kke varit mer träff med "BARNRETRO", det innefattar ju väl det mest du pratar om :)
Frippe i skafferiet:
FÖRBÄTTRINGSFÖRSLAG VÄLKOMNAS, var det ja...Hmmm, är splitterny på denna sida, men har väl genast några tankar, om än så blygsamma. Första tanken var att all information såg så likartat ut, skulle vilja ha grupperna mer ordnade i både olika färg och bildikoner. Däröver ha underrubriker, om man är riktigt intresserad ett speciellt ämne. Som grymt intresserad av retro, vill man inspireras redan vid första sidan ;D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion