Allmänt > Om Retroforum
Förbättringsförslag välkomnas!
ada:
Retro musik tillagt på Finska dragspel mm
Ni förstår hoppas jag idén att ändå ha det fullständigt ologiska "finska dragspel" som inledning på rubriken på kategorin? Jag tycker det är kul, originellt och som överraskning för läsaren är det seriöst innehåll i dragspelskategorin. Nåt måste få avvika från normen av optimalt beskrivande kategorier...
Barnretro blev det inte barnvagnar är jämte leksaker nu, jag tror inte riktigt på barnretro som sökord...
Men allt är flexibelt i detta forum, det är bara att lägga till och ta bort kategorier, byta namn, när man ser att det inte funkar -också därför jag så välvilligt lägger till kategorier efter önskemål, det går alltid att ändra.
kikarbara:
--- Citat från: ada skrivet sön 6 jan 2008 14:34:08 ---Retro musik tillagt på Finska dragspel mm
Ni förstår hoppas jag idén att ändå ha det fullständigt ologiska "finska dragspel" som inledning på rubriken på kategorin?
Barnretro blev det inte barnvagnar är jämte leksaker nu, jag tror inte riktigt på barnretro som sökord...
--- Slut citat ---
Jag håller på dig, Ada. Jag tycker dels att rubriken finska dragspel är kul och det är också utifrån den rubriken som musikforumet nu växer. Kul!!
Och jag måste säga att jag inte heller tror på barnretro som sökord. Söker ofta retro barngrejjer men inte har jag använt det begreppet eller hört det tidigare. Leksaker blir jättebra och jag tycker att barnvagnar faller väl där.
ada:
Hälp till och tänk! (brainstorming)
Gamla grammofoner inkl musikmöbler, andra tekniska prylar verkar behöva en kategori, vad ska det heta? sorteras under vilken huvukategori? Mitt eget arbetsnamn är en kategori som heter "Allt som rör sej, lyser eller låter"
nisse 8:
Radiokanalen ;D
ada:
Låter jättebra, men kan vi slänga in Kikarbaras räknemaskin och dylikt i samma kategori?
Nån mer åsikt?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion