Allmänt > Fria diskussioner

Vad är det bästa/värsta/sjukaste ni hittat vid en närmare titt?

(1/2) > >>

SlimsPunktSe:
Ibland så köper man en hel låda med prylar och upptäcker att man fått nått helt galet med på köpet, eller så är det något som ligger gömt i det man köpt.
Vad är ert bästa/sämsta/värsta som ni "råkat ut för"?

Själv har jag inte gjort någon uppseendeväckande upptäckt, men en gång då jag beställde ett gäng skivor från Amerika var dessa inslagna i tidningspapper från en tidning för personer som sökte väldigt (VÄLDIGT) avvikande "relationer" om man säger så... först skrattade jag så jag höll på att kikna, sen gick jag och kastade emballaget och tvättade händerna  :D

semlan:
Det måste ha varit en gigantisk dildo (begagnad...) som jag och mina systrar hittade när vi rotade i en låda på en
"hemma hos" loppis...
Vi skrattade så vi höll på att kissa på oss! :D
Nej, ingen av oss slog till!

SlimsPunktSe:
Haha, men ush!
Men man får ändå ge de loppisansvariga en eloge att de faktiskt hade ett brett och ovanligt sortiment!

Jag pratade med en flyttkarl för ett par år sedan, han hade tömt en gammal förmögen tants hem och hittat en konserverad människa på hennes vind... undrar hur vanligt sånt är!?
Hur är det med er andra då, nått kul måste ni ju ha hittat nu när ni börjat se vart detta barkar!  ;D

kikarbara:
Jag köpte en läcker gammal resväska på loppis som inte gick att öppna. Nä den kändes inte helt "tom". Med lite meck kunde vi konstatera att den inte var tom heller utan fylld med "slaktrester" i form av päls från räv och liknande djur. Ett rävhuvudsskinn och svansar och klor med pälsen och klor intakt och jag vet inte vad. Det skändes lagom upphetsandekan jag väl säga. Ingen lukt så den jägaren visst nog vad han gjorde, så skinnet/pälsen var nog konserverad/garvad/beredd enligt konstens relger. Men uärrk! (Ã…kej, medger, att svansarna adopterades direkt av den lyriske raggarsonen).

Men nej, väskan kunde inte användas tiill annat efter det, pg vetskapen om vad den hade innehållt om inte annat.

JJ:
Jag tittade i en papplåda på en loppis och upptäckte att den var full med Rosa Ljung! Jag blir illamående fortfarande bara jag tänker på det!

Skämt åsido så borde jag ha sett något konstigt, men jag kommer inte på något nu. Men det kommer nog fram något förträngt så småningom.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion