Allmänt > Fria diskussioner
Off topic, hemma hos...
prydnomannen:
När vi hittat ett hus så kan jag bjuda på vårt hem här.
semlan:
Varför inte redan nu Prydnomannen? Jag är helt övertygad om att ni har det jättefint och vi är nyfikna... ;D
thisismycat:
Jag kan visa upp vårt hem, men vi har precis flyttat och har fortfarande inte kommit i ordning. Men jag har lovat Bortbytingen (kallekanin på forumet väl?) att visa när vi tapetserat med tapeterna vi köpt av henne. Så det blir två flugor i en smäll. Dock inte just nu. Dessutom har jag mindre av ett samlarhem än vad JJ har och det mesta porslinet (om ni vill se det) står i lådor i förrådet.
kikarbara:
--- Citat från: thisismycat skrivet lör 8 maj 2010 09:22:15 ---Jag kan visa upp vårt hem, men vi har precis flyttat och har fortfarande inte kommit i ordning. Men jag har lovat Bortbytingen (kallekanin på forumet väl?) att visa när vi tapetserat med tapeterna vi köpt av henne. Så det blir två flugor i en smäll. Dock inte just nu. Dessutom har jag mindre av ett samlarhem än vad JJ har och det mesta porslinet (om ni vill se det) står i lådor i förrådet.
--- Slut citat ---
*skratt* Nopp, bb heter Kikarbara här på forumet och jag ser verkligen fram emot att få se dem uppsatta. =)!
Jag befinner mig också mitt i flyttning och kan visa bilder om en halv evighet (dvs, den tid det tar att komma in och få sorterat och packat upp och ratat och insett att man bara har massa skit och att man aldrig får ihop ett helt fungerande hem om man inte springer iväg på arton loppisar till, och gör ett par felköp och staplar högar som bara skall sorteras och allt det där ni vet, när man inte längre känner att man behöver skämmas för sin oreda och bristande ordningssinne... huvva!).
thisismycat:
Ah, det är du. Ja, jag ser också fram emot att se dem uppsatta. I övrigt ser jag fram emot att ha ett hem överhuvudtaget. Flytt är inte vår grej, ändå har vi gjort det tre gånger på fyra år...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion