Retroshoppen > Säljes

Wanjas Vardagsrum på Tradera

(1/3) > >>

Wanja:
Jag har en väninna. Vi har henne faktiskt gemensamt. Hon är envis. Ger sig aldrig. Hon tyckte att jag skulle lägga ut en länk till våra traderaauktioner som går ut imorgon. Bäst att lyda! Auktionerna går ut imorgon kväll, torsdag 13/5!
http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=Wanjas_Vardagsrum
Bifogar ett litet smakprov :)

edit 2010-05-12 20:09 Fixade länken, hade kopierat den från Facebook så den bidde lite lång.

kikarbara:
Ã…h fy fasen vilken människa, henne gör jag gärna upp med  ;D

Det gör ont att se det däringa humpanbordet gå under traddeklubban.... det är såå vackert!

Wanja:
Ja, det är jättefint... Jag hade gärna behållit det själv men inte kan man unna sig sådant, inte.

Nisse:

--- Citat från: Wanja skrivet ons 12 maj 2010 14:59:11 ---Ja, det är jättefint... Jag hade gärna behållit det själv men inte kan man unna sig sådant, inte.

--- Slut citat ---

Hua va snyggt å billigt (hittils) det är ju helrätt!!! Ã… Jakarandabordet har ju en ypperlig bordyta/ådring... *svälj* japps man har ju bara inte plats för allt  ;) så är det ju bara.

Lycka till med "the sales" å ha en toppenhelg med de dina!

Ps. Matgäster imorgon kväll :) har "tavlat" upp i alla rummen ikväll som är nyrenoverade  :D

Wanja:
Det låter ju trevligt, här blir det nog potäter och skrapa ur de sista sillbitarna ur burkarna.
Vi kan väl få se lite bilder nu när du fått iordning :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion